WizeGuy Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har mistet cd'n med driverne til Plextor 24x10x40U. Jeg har søkt på nettet etter drivere, men finner bare firmware. Trenger driverne for at maskinen min skal gjenkjenne maskinvaren som en cd brenner. Jeg bruker Windows 2000 Proffesional. Noen som vet hvor jeg kunne ha funnet driverne, og IKKE firmware? Har søkt praktisk talt over alt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Finner den ikke den automatisk? Jeg har samme brenner og den virker fint i både xp og 2k uten å måtte installere noe ekstra. [ Denne Melding var redigert av: Robkvi på 2002-12-04 08:51 ] Lenke til kommentar
WizeGuy Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det står på enhetsbehandlingen "USB enhet" med spørsmålstegn over. Den finner ikke driveren = Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har akkurat den samme brenneren, og jeg trengte ingen driver for å legge inn denne. Det var riktignok i WinXP Pro, men kan ikke tenke meg at det skulle være noen forskjell. Fjern den fra enhetsbenhandlingen og restart. Det pleier jeg å gjøre når slikt skjer. Husker ikke engang om jeg noen gang har brukt driver på den....?! Lenke til kommentar
WizeGuy Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Yup. det fungerte. Takk for hjelpen folkens. Bare denne maskinen som fucker seg opp enkelte ganger. Må huske å bruke hammer og meisel neste gang. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå