Gå til innhold

BRA redigerings-pc med spillmulighet

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser at det er noen par "lignende" poster her fra før, men de er ikke så utfyldende svart, og kanskje minst til hjelp da de har noe jeg vil tro er alt for lite budjsett til gaming og redigeringspc'r? Derfor spør jeg om hjelp til å få noe i nærheten av det aller "beste" til en "rimelig" pris.

Pris: 11 - 15 K

Klokking: Kan jeg egentlig ingenting med, er det derfor ikke å anbefale å ha det i tankene, eller kan det "læres"/leses til på en grei måte? (kom gjerne med forslag)

Type: Tror jeg vil at den skal være Intel-basert, men jeg er så villt utdatert på disse områdene for tiden...

Trenger ikke: skjerm, tastatur, mus

Spesiell info: trenger 200 GB lagringskapasitet som kunne kjøre raid sammens med en 74 mb 10 000 rpm serial ata raptor jeg har fra før. Slik at jeg har kun raske HD'r som brukes kun til arbeide. (jeg har 1TB ekstern lagringskapasitet til andre ting)

Hovedsaklig trenger jeg en kraftig arbeids-pc, men det hadde vært kjekt med et relativt "fet" skjermkort også, slik at en har mulighet til litt spilling av de nyeste spillene.

Men kanskje aller mest lurer jeg på om det er en bra "sesong" å kjøpe på, for jeg kan godt, og kanskje aller helst (økonomimessige grunner) vente et par-tre måneder. Så jeg vil gjerne vite om det er noe nytt og bedre en bør vente på?

Det er i alle fall veldig kjipt å investere en good del penger i noe som ikke varer en stund.. Jeg er også åpen for å strekke meg litt opp og ned, hvis en kan få betydelige bedre komponenter for en liten prisforskjell :)

Håper dere klarer å komme med noen hjelpende svar :)

All forslag blir satt stor pris på ;)

Takk.

Endret av Sillion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...