kentiver Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal begynne å lydisolere bilen min i morgen, har bestilt matter fra Morel.no. Disse bygger kun 2 mm og skal dempe ganske mye. Men lurte på hva annet jeg kan gjøre for å dempe lyden enda mere? Helst litt billig;) Lenke til kommentar
cossie_storm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 På en bil jeg kjøpte en gang, så hadde de fylt den med bygg skum. hehe altså på innsiden av dører og div deksler Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bla gjennom tråden av bilen min for å se hvordan jeg har gjort det... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=690513&st=0 Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg har veldig lite peiling på bil men jeg merker stort støy fra veien når jeg kjører min orginale golf. jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få vekk en god del av støyet? jeg har ikke hatthylle for tiden. men har laget en selv som skal fikses ferdig iløpet av helga tenker jeg. noen som har god peiling på hvordan jeg kan få fjernet masse støy? kjøpe haugevis med dempematter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå