LittOmAlt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei jeg har mange Lexmark fargepatroner type 12a1985, men skriveren jeg hadde er konk! og jeg har nå kjøpt meg en HP PSC 959, mao, patronene passer ikke... der må jeg ha patron type C6578. Men, har noen av dere forsøkt å "flytte" blekk fra en patron (av et annet merke) til en annen patron av ulikt merke? (altså flytte farge for farge med fx sprøyte) Erfaringer og råd mottas med takk Lenke til kommentar
sirius Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Da må du vel bruke en sånn sprøyte som følger med når du kjøper blekkfyllingssett. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det må da være noen av dere som har forsøkt dette....? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Joda det går an å fylle blekkpatroner. Det er jo blekkfyllingssett å få kjøpt. Da følger det med en sprøyte som du kan bruke å trekke ut blekk fra en patron å fylle en annen. Man borer et tynt hull i patronen som passer til spissen på spøyten. Du kan kanskje bruke en injeksjonssprøyte også, men den må være stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå