specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ja som dere ser er dette en demovare, man fpr ikke med drivere (kan lastes ned), ingen kabler eller manual. Traden gikk ikke, så jeg fant en på nettet, etter masse bursdagspenger har jeg blitt "rik" og kan vel spandere noe til min stakkars lillebror .) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306967 Pris: Unknown Eller så har jeg snakket med denne fyren her, han hare brukt dette kortet i 2 uker og sier at den fungerer perfekt, han har kjøpt den fra komplett.no. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=80739 Pris: 450 - 500 Hvor er det prisen på kortet står? :| Hvordan vil jeg få den til å funke UTEN kablene man får med. Kan noen please hjelpe meg med det? Er så interessert i dette kortet, please ikke mas om å skaffe en bedre eller en annen kort. Jeg har bestemt meg for denne (kanskje, hvis noen av dere kan finne en agp kort mellom 500-600 kroner hadde vrt kjempefint. Men akkurat nå er jeg interessert i dette kortet, kan dere forklare hvordan jeg skal få ordnet det... Dette produktet er en demovare til redusert pris. Produktet selges ikke som nytt og dette kommer av at det kan ha vært brukt, har ødelagt emballasje, er returnert på angrefrist, reparert av leverandør og lignende. Etter beste evne har vi forsøkt å legge inn informasjon om hva som er demo-årsaken på denne siden. NB! Produktet skal være i fungerende stand. NB! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual + + mangler!) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet. Betyr Demovare at den har blitt brukt som test eller at det er en strippa versjon av selve geforce 6800! No worry, når jeg får dette grafikkortet skal jeg klokken til en GT ^^! How-to: http://www.doomedpc.com/?q=node/37 Endret 12. februar 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Morthez Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 det er at de har fått inn varen fra en missfornøyd bruker, eller som erstatting fra fabrikk:) Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Men jeg får den UTEN kabler, hvordan skal det være mulig å få den koblet til også få den til å fungere :|. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Demovare betyr at det enten har vært et testprodukt, eller har blitt returnert pga angrefrist. garanti har du likevel, så det er bare å kjøpe når det dukker opp. 6800LE (agp) er en nedgradert utgave av 6800gt/ultra, med ddr istedet for gddr3-minne, og diverse pipelines deaktivert. Disse pipelinene kan du aktivere via software, men du har ingen garanti for at de funker (men som oftest vil du greie å åpne 4 av dem.) Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Kan noen si meg prisen på komplett.no. Hvis det er nogenlunde det samme går jeg for det her og NÅ! ^^ Men det står at det følges med UTEN kabler, må jeg kjøpe kabler separat? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Tror ikke de selger slike kort lengre men prisen er grei Trenger ikke kabler for å bruke det(hvis du ikke skal bruke tv-ut) Endret 12. februar 2007 av lommerusk Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Damnit, har en deal med han mannen på prisguide.no Takk for hjelpen folkens! Kan jeg spille BF2? Iså fall hva slags grafikk? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Når jeg hadde det kortet kjørte jeg alt på medium på bf2(1280x1024) da hadde jeg klokket det en god del Endret 12. februar 2007 av lommerusk Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Funker helt fint for meg, siden jeg skal klokke den selv jeg, sånn at jeg får en GT heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå