Den Polse Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har kjøpt et nytt 3D kort (MSI Geforce2MX400 64mb SDRam), og jeg var så teit at jeg regna med at maskinen min ville ha en AGP slot, noe jeg hittil ikke har funnet. Er ganske sikker på at det ikke er noe der, men skulle likt å se en liste over slotter som er på hovedkortet, noen som vet hvor på PC-en jeg kan finne ut hva jeg har/ikke har? 1000kr in Zee Zoilet Lenke til kommentar
Gega Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 AGP slotten er ikke til å ta feil av...øverste kortet....Brun..litt kortere enn pci slottene (Hvit) Vist du har boken til hovedkortet så skal det være en tegning der som forklarer hva disse slottene er Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 her har du bilde av ett hovedkort du ser de 5 PCI slotene(hvite) til høyere side av de så har du en agp slot.(ser det ikke så godt men du skjønner poenget) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 har du kjøp det på post ordre har du jo 10 eller 14 dager returrett da. har du kjøp kortet i en butikk kan du jo prate med folka, så kommer dere sikker frem til en løsning. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Tar en nye lete aksjon, det er 4 pci slotter, og 2 andre svarte bak der, men de sitter det ISDN og Nettverkskort i, og det virket ikke ut som de var riktige for kortet Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Når ble AGP standard i PC-er? har en PII fra Lefdal, og regna med at den skulle ha agp slot. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 De to sorte er ISA slotter. Det er mulig at din pc har innebygd AGP slot. Det er da bare mulig å sette inn PCI skjermkort. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Hadde en liten følelse av det :sad: Takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå