valle_city Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei. Jeg skal kjøpe meg lett mc ikke så dyrt Tenkte og kjøpe meg starway,men har hørt alt mulig dritt om de Men jeg vil ha liggesykkel. EKS: aprilia rs honda nsr ,osv er det noen som har en sånn sykkel som skal selges i deler til ca 10,000 Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ser at du er ganske ny, men likevel, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=157973 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 En RS, NSR, Mito til 10k i deler? Tror du må legge litt mer i det enn 10k egentlig, men lykke til. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kansje du kan få kåpene til 10k? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 er du veldig flink å skru er det fult mulig du finner et totalvrak av en NSR en eller annen plass da. men da bør du vere veldig flink å skru for å få start på den , for å si det san. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå