pcsuper Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hei. Jeg har brukt Vista nå en stund og jeg gadde ikke det mer Så jeg skulle gå tilbake til Xp igjen for det liker jeg best, jeg formatere disken og la inn XP . Den kopierte disken og greier Også skal den restarte seg som alle vet, og da begynner den å komme inn på sånn skjerm hvor tida som er igjen av instalasjonen står. Og den sto der lenge før det komme opp en melding som jeg ikke aner hva kan bety.. Det sto noe lignende " Parameter feil D:/I386/asms" husker ikke mer.. Men jeg brukte min egen cd, + en venn sin, + en han hadde lasta ned og brent. Alle hadde det samma svaret, så jeg måtte inn med vista igjen for å brenne da, så jeg brente den og 2 til på Norske ut på cd en tur til. Samma feil får jeg Men jeg fant eller fikk låne en engelsk utgave av en venn da, og der funka det helt fint, men ikke på de 3 norske cden jeg hadde prøvd : S Og jeg skjønner ikke hvorfor engelsk funker, men ikke norsk ? Og hva betyr den feilen ? HER ER MELDINGA JEG FÅR : HER ER DE BILDENE ! - Emils Endret 23. februar 2007 av pcsuper Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du prøvd og instalere på nytt ?? Har du noen ripper i cden ?? Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 prøvd mange ganger ja, sikkert 3 ganger pr cd.. Nope, men uansett så var den cden kompissen min brente ut, den var helt ny da jeg fikk den så tviler på det.. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Om du ikke fjernet alt av vista (gjerne ved å repartisjonere via xp-installasjonen) når du skulle installere xp, så _KAN_ dette være grunnen. At enkelt og greit Vista sitter og lager bråk når du prøver å legge inn XP. Tvilsomt? Ja, men windows works in mysterious ways. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva med å ta med den disken du skal legge inn win xp på til en kompis og formatere den fra windows ? Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) har det noe å si åsen plater jeg bruker ? jeg brukte BILTEMA plater når jeg brente ! HER ER DE BILDENE ! Endret 23. februar 2007 av pcsuper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå