Enduro Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Crackdown (360) - 8 Supreme Commander (PC) - 8 Hotel Dusk: Room 215 (DS) - 6 Kaitou Wario The Seven (DS) - 4 Spectrobes (DS) - 5 Formula One Championship Edition (PS3) - 4 Arma: Armed Assault (PC) - 5 The Sims Live Stories (PC) - 5 Mach: Modified Air Combat Heroes (PSP) - 5 Trion Cube (DS) - 5 Ghost Rider (Ps2) - 6 Rocky Balboa (PSP) - 5 Battlestations Midway (360) - 5 Jeg trodde F1 liksom skulle være bra ? Ikke mye bra denne måneden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Edge klaget vistnok over kontrollen over bilen i F1. Merkelig, har ikke hørt at noen har klaget over kontrollen over bilen på demoen. Vi får se om det ikke kommer flere reviews snart. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bare 5 til Battlestations? Syns det er drit kult jeg ^^ Lenke til kommentar
Dec Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Edge er seriøse greier! Finnes det link til reviews, eller er anmeldelsene hentet fra magasinet? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 5,5 i snitt ja. Det er sånn det bør være. Hyggelig at Supreme Commander lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Får skjekke ut Supreme Commander ja. Hotel Dusk bare 6? hmm, hadde vært interessant å lese disse anmeldelsene. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Får skjekke ut Supreme Commander ja. Hotel Dusk bare 6? hmm, hadde vært interessant å lese disse anmeldelsene. 7928269[/snapback] Da er det bare å ta seg en tur på Narvesen og flekke opp hundringsen, så skulle det gå i orden. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Syns personlig at EDGE rett og slett ikke fortjener noen ære for å være det ypperste innen spillanmeldere. Jeg kan for eksempel ikke se hvorfor en eneste anmelder i EDGE skal kunne sies å være bedre enn for eksempel ex-gamespot anmelder Greg Kasavin, med tanke på dybde og innsikt i spill og spillverden. Bra er de, men de er også oppskryt, stiller de på lik linje med Gamespot, altså blandt de beste men langt i fra skiller de seg ut ifra mengden. De har sine glipper de også, ta for eksempel Hotel Dusk som har et gjennomsnitt på 81% fra pressen, får 6/10 i Edge. Dette kan simpelthen være at personen som anmeldte spillet ikke hadde toleranse for teksttunge spill. Mens andre anmeldere kan se med mer dybde og vite at det er perfekt for et publikum der ute og for de som er interessert i denne typen spill er det en 8/10. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De har sine glipper de også, ta for eksempel Hotel Dusk som har et gjennomsnitt på 81% fra pressen, får 6/10 i Edge. Dette kan simpelthen være at personen som anmeldte spillet ikke hadde toleranse for teksttunge spill. Mens andre anmeldere kan se med mer dybde og vite at det er perfekt for et publikum der ute og for de som er interessert i denne typen spill er det en 8/10. 7929003[/snapback] For all del, jeg likte Hotel Dusk. Håper flere slike spill kommer, men det hadde en haug irritasjonsmomenter. F.eks de utrolig frustrerende GAME OVER sekvensene fordi man hadde klikket feil på en liten ting i en dialog, for deretter å gå tilbake og lese haugevis av saktescrollende tekst IGJEN for å komme seg dit man var før man "døde". Trodde man var ferdig med slike instant-døder etter quest spilla til Sierra på 90-tallet 6 er strengt, men det er ikke bedre enn en sterk 7-er. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 rart att f1 spillet fekk 4 i karakter..dette virker som ein solid tittel, sjølv har eg spilt f1 spill siden 2000 og hvert f1 spill siden har vorte innkassert.. F1 CE ser ut som eit stort steg framover, med inkludering av safety car og ein mykje meir realistisk skademodell,..det virker som dei har sett ein som ikkje spiller f1 spill på saken til og anmelde spillet og det er jo ganske synd sidan han ikkje veit kva han skal sjå etter..."nei her ser det ut som eg kun skal kjøre rundt og rundt..nei dette var ikkje verdt meir enn 4" Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 EDGE bruker, i motsetning til de fleste andre spillanmeldere, hele 10-poengsskalaen. En 5'er i EDGE er ikke det samme som en 5/10 på IGN eller Gamespot - hvor tendensen er at 6 er dårlig, 7 er ok, 8 er bra og 9 er fantastisk, og resten av skalaen brukes ytterst skjeldent. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Uansett, EDGE kan si ak de vil om Battlestations:Midway det spillet skal kjøpes til odel og eie. Demoen var skikkelig underholdenes. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bagge, 5 er middels, midt på tre-et. Min missnøye med den karakteren var at jeg syns Midway er langt over middels. Det er ett av de få WW2 spillene som ikke har følt "som ett av de andre" Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 rart att f1 spillet fekk 4 i karakter..dette virker som ein solid tittel, sjølv har eg spilt f1 spill siden 2000 og hvert f1 spill siden har vorte innkassert.. F1 CE ser ut som eit stort steg framover, med inkludering av safety car og ein mykje meir realistisk skademodell,..det virker som dei har sett ein som ikkje spiller f1 spill på saken til og anmelde spillet og det er jo ganske synd sidan han ikkje veit kva han skal sjå etter..."nei her ser det ut som eg kun skal kjøre rundt og rundt..nei dette var ikkje verdt meir enn 4" 7929681[/snapback] ja. og f1 er vel egentlig et spill som ærlig talt bør spilles med ratt. Det er jo ikke akkurat et arkadespill. Jeg tror F1 er veldig bra. Men det er ikke et spill for hvem som helst. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Crackdown (360) - 8 7928129[/snapback] Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bagge, 5 er middels, midt på tre-et. Min missnøye med den karakteren var at jeg syns Midway er langt over middels. Det er ett av de få WW2 spillene som ikke har følt "som ett av de andre" 7930206[/snapback] Ja, det må du gjerne mene - det var ikke spesifikt deg kommentaren min var myntet på. Det er viktig å få med seg at 5 er middels i EDGE, og ikke vanvittig dårlig, slik 5 er på IGN og Gamespot. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Syns personlig at EDGE rett og slett ikke fortjener noen ære for å være det ypperste innen spillanmeldere. Jeg kan for eksempel ikke se hvorfor en eneste anmelder i EDGE skal kunne sies å være bedre enn for eksempel ex-gamespot anmelder Greg Kasavin, med tanke på dybde og innsikt i spill og spillverden. Bra er de, men de er også oppskryt, stiller de på lik linje med Gamespot, altså blandt de beste men langt i fra skiller de seg ut ifra mengden. De har sine glipper de også, ta for eksempel Hotel Dusk som har et gjennomsnitt på 81% fra pressen, får 6/10 i Edge. Dette kan simpelthen være at personen som anmeldte spillet ikke hadde toleranse for teksttunge spill. Mens andre anmeldere kan se med mer dybde og vite at det er perfekt for et publikum der ute og for de som er interessert i denne typen spill er det en 8/10. 7929003[/snapback] Eneste grunnen til å lese EDGE sine anmeldelser er fordi i motsettning til de aller fleste anmeldere skriver de anmeldelser som er komplett åpne for at folk skal synes noe annet. Jeg har kjøpt spill som har fått 6 på anmeldelsen av EDGE, og hvert sikker på at det ville være et godt kjøp på grunn av ting fra anmelelsen. Jeg har kjøpt ting som har fått 4 av EDGE også fordi de syntes å mene det var et spill for meg. De fleste anmeldere prøver å overbevise leseren om hvorfor et spill et godt eller dårlig. I EDGE prøver de å oppsummere spillets gode og dårlige sider, og så prøver de å anbefale eller advare deler av publikum mot det. En 6 i EDGE er en generell anbefaling, som betyr at til og med folk som ikke nødvendigvis er fans av sjangeren kan få noe ut av det. En 4 signaliserer at spillet ikke har noen stor appell, men kan likevel være artig for fans av sjangeren. Slik det seg hør og bør. Gutta i Gamespot kan hoppe i havet. Alt de gjør er å si om de liker spillet, og så prøve å overbevise leseren om hvorfor de har rett. Alt under 7 er en sterk advarsel mot å kjøpe spillet. Det er helt teit, faktisk. Men ikke helt like ille som IGN som gjør akkurat det samme men tydeligvis ikke gidder å spille spillet ordentlig først engang. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Greit Bagge, får takke for at du oppklarer den lille gamspot/IGN vs Edge score systemet. Men kan noen fortelle meg litt mer om det? Selv leser jeg mest anmeldelser enn å se på selve karakteren, er dette ett blad, eller nettbasert? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Greit Bagge, får takke for at du oppklarer den lille gamspot/IGN vs Edge score systemet. Men kan noen fortelle meg litt mer om det? Selv leser jeg mest anmeldelser enn å se på selve karakteren, er dette ett blad, eller nettbasert? 7932682[/snapback] EDGE er et blad. Og ja, det er særdeles viktig å faktisk lese anmeldelsene, siden de er velskrevne og informative om selve spillet. Det er f.eks ikke uvanlig å lese en 9 anmeldelse i EDGE hvor de bare klager og priker på hver eneste lille feil for så å kort oppsummere de gode sidene som de mener gjør opp for klagene, eller lese en 5 eller 6 anmeldelse som skryter uhemmet av spillet for så å kort oppsummere de sidene av spillet som får det til å ikke leve opp til sitt potensiale. På den måten får de både advart folk mot spill som er universelt sett på som gode, men likevel ikke passer for alle, og anbefalt spill som ikke passer for alle men kan være kjempebra for de som liker det. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vi tok en prat med Edge-redaktøren for en tid tilbake. Intervjuet finner dere her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå