Jon@s Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei, nei ikke alt. Vi må jo ha variasjon idet. Folk nå til dags spiser en stor mengde usunne ting. Vi bør kutte ned på det. Men det er greit at folk spiser litt usunt noen ganger. Kan ikke du bare spise hva du vil da? Drit nå i hva andre spiser, det er deres problem. 7929351[/snapback] Det var nøyaktig det jeg tenkte også. Jævlig som folk skal legge seg opp i hva andre gjør hele tiden. Det må da for svingende gå an å passe sine egne saker. Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vann er den beste tørsteslukkeren som finnes, det er det ingen tvil om.. Men all annen drikke er jo ikke bare dårlig.. te f.eks er rik på antioksidanter, melk er en hovedkilde til kalsium samtidig som at appelsinjuice gir oss flere C- vitaminer. Edit: leif Endret 19. februar 2007 av Jordbaerdrops Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vann er vell og bra, men man skal ikke drikke for mye av det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vatn er så absolutt betre enn brus, alt er ein vanesak på det der. Personleg tykkjer eg at brus blir altfor søtt, men det kan gå til enkelte typar mat. Lenke til kommentar
Monikaaa Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg er ganske enig i de fleste her! Vatn er det beste man kan drikke når man trener! Men du skal ikke drikke så mye hvergang da. Te,kaffi å alt det der, får man bare gule tenner av. Men jeg kan ærligt innrømme at jeg er en av dem som tar meg et krus te iblandt! Men det går for det meste i vatn! Jeg leste i et blad for noen uker siden, da skulle man drikke 2 glas vatn til hvert måltid.. Ganske bra egentlig Oppfordrer dere til å gjøre det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå