Gå til innhold

Vann: en livskilde


Juden

Anbefalte innlegg

Det sies at vann er liv. Uten så ville det ikke ha vært noe liv. Vår kropp består av ca 60 % og vann er ganske viktig for kroppen vår. Temaet mitt er: hvorfor drikker vi noe annet når vi vet at vann er sunnest. Vi lar oss lure av brus og andre leskedrikker til å unngå vann. Hvorfor lar vi oss lure? Se på dagens ungdom. De drikker for det meste brus og ikke vann. Er det bra? Svaret er nei! Bør vi kutte ned på brusen?

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vi ikke bare drikker vann?

 

Fordi det er kjedelig!

 

Dessuten, hvem har ikke lyst til å drikke juice, brus, saft osv.?

Det smaker jo så mye bedre og det syns jeg man kan unne seg. Vil man være "über-sunn" for meg, men jeg vil drikke alt jeg vil.

 

Edit: Så ikke det siste innlegget ditt :hrm:

Endret av Stones_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man skal helst drikke 8 glass med vann hver dag. Man kan erstatte vann med te, men drikker man brus, kaffe osv, må man drikke rikelig med vann i tillegg. Jo mer brus man drikker, desto tørstere blir en.

7930289[/snapback]

 

Det er ikke noe fasit på hvor mye vann man skal drikke per dag, men man bør minium få i seg 1.5 liter. Drikker man mye kaffe, brus, te eller andre vanndrivende ting så må man supplere med mer. Under trening drikker jeg over 1 liter i timen.

Lenke til kommentar

Vann er svært godt når jeg er tørst, men når jeg vil se en film eller annen underholdning så er brus langt bedre. Jeg slukker ikke tørsten med brus det er det bare vann som klarer for min del, men brus er godt til underholdning. Samme gjelder mat.

 

PS: Drikker melk, te og kaffe som oftest, så får nok av vann i meg der når det gjelder drikke.

Lenke til kommentar
Det sies at vann er liv. Uten så ville det ikke ha vært noe liv. Vår kropp består av ca 60 % og vann er ganske viktig for kroppen vår. Temaet mitt er: hvorfor drikker vi noe annet når vi vet at vann er sunnest. Vi lar oss lure av brus og andre leskedrikker til å unngå vann.  Hvorfor lar vi oss lure? Se på dagens ungdom. De drikker for det meste brus og ikke vann. Er det bra? Svaret er nei! Bør vi kutte ned på brusen?

 

Hva mener dere?

7928063[/snapback]

Fordi folket blir lei av vann, og vil ha noe mer velsmakende som feks brus? :)

 

Edit. Men skal være enig med wurrzagh over at vann er rett og slett herlig når man trener!

Endret av MrJones89
Lenke til kommentar
Det sies at vann er liv. Uten så ville det ikke ha vært noe liv. Vår kropp består av ca 60 % og vann er ganske viktig for kroppen vår. Temaet mitt er: hvorfor drikker vi noe annet når vi vet at vann er sunnest. Vi lar oss lure av brus og andre leskedrikker til å unngå vann.  Hvorfor lar vi oss lure? Se på dagens ungdom. De drikker for det meste brus og ikke vann. Er det bra? Svaret er nei! Bør vi kutte ned på brusen?

 

Hva mener dere?

7928063[/snapback]

 

Hvorfor liker unger Smil men ikke brokoli? Fordi Smil smaker godt, brokoli smaker, tja, brokoli?

 

Sannheten er at taste matters, og cola smaker for mange bedre enn vann. Personelig kan jeg ikke tenke meg noe annet enn vann når jeg trener, men når jeg er ute på skogstur drikker jeg aldri råvann. Blander det heller med Funlight, for drikker jeg råvann er jeg konke ferdig i hele kroppen. Skjønner egentlig ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...