torslo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) når eg har spilt i et par min så starter spillet å lagge, er det RAM`n? dette er i spill som eg har kunnet kjørt prikk fritt før...uten antydning Endret 12. februar 2007 av torslo Lenke til kommentar
torslo Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 ingen som veit noe?..plager meg noe så grenseløst Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Fortell hvilke spill du spiller kanskje? Og si hva som er inni maskinen din om det ikke er det samme som i signaturen din? Vet ikke noe særlig, men tror ikke x550 er det feteste kortet hvis det er det du har. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 står i siggen ja... GTA san andreas gjekk fint før, need for speed underground 2, etc Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 står i siggen ja... GTA san andreas gjekk fint før, need for speed underground 2, etc 7928477[/snapback] Har du installert noen programmer som kjører i bakgrunnen i det siste? Skjekk hvilke prosesser som kjører, og se hvilke som krever mest. Hvis det er lenge siden du har re-installert windows så kan det være grunnen, windows drar til seg mye unødvendig tull. Eller det kan ha blitt mye støv i kabinettet ditt så du har et varmeproblem? Lenke til kommentar
torslo Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 står i siggen ja... GTA san andreas gjekk fint før, need for speed underground 2, etc 7928477[/snapback] Har du installert noen programmer som kjører i bakgrunnen i det siste? Skjekk hvilke prosesser som kjører, og se hvilke som krever mest. Hvis det er lenge siden du har re-installert windows så kan det være grunnen, windows drar til seg mye unødvendig tull. Eller det kan ha blitt mye støv i kabinettet ditt så du har et varmeproblem? 7928788[/snapback] har akkurat reinstallert maskina, tempen ligger under 30c all the time, bare *host* bitlord *host* som går i bakgrunnen. akkurat rensa kabinettet for kaniner,,,, Lenke til kommentar
torslo Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 ingen som kan hjelp meg... har rensa vifta ribba te kjølinga, hjalp litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå