DiJayQ Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvor i helsikke er Nokia 6610? Kommer jo F... meg aldri til butikkene jo. Ingen som har fått den enda. Ikke Expert, ikke elkjøp ikke lefdal ikke nettbutikker... aaarrggg Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det tar som regel en eller to måneder fra produsentene sier de skal være i salg, til de faktisk er det. Da jeg bestilte min T720 skulle den hele tiden komme neste uke, og på slutten neste dag. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det er flere butikker i Oslo som har fått inn 6610. Jeg var innom en butikk i går, og han svarte at den fikk de inn for over to uker siden, men de får kun inn små partier, og de blir solgt så fort at de i butikken ikke får sett på dem selv en gang! Jeg har bestilt min over nett, men har ikke fått den enda. Jeg trodde det var noe av fordelen med å bestille, at man skulle få den litt før de andre? I stedenfor sitter jeg og venter og venter, mens de som har kjøpt i butikken sitter hjemme og leker med sine... Dårlig gjort syns jeg. Kan jeg klage i nettbutikken hvor jeg har handlet? Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det står jo ikke noen steder at du har krav på å få den før de som kjøper den i butikken. Så jeg tror neppe du kommer langt med den klagen. Men jeg er helt enig; Det er DÅRLIG gjort Lenke til kommentar
JZA Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 07:27, skrev DiJayQ:Hvor i helsikke er Nokia 6610? Kommer jo F... meg aldri til butikkene jo. Ingen som har fått den enda. Ikke Expert, ikke elkjøp ikke lefdal ikke nettbutikker... aaarrggg Har min jeg, er fornøyd, selv om batteriet bare varte fire dager første gangen, får håpe at det bedrer seg. Lyst til lå kjøpe den ell ? Si en urimelig pris på 5000 ell noe ? Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg kjøper'n for 1500kr. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg trår til: Jeg byr 1600!! Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 1700,- :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå