Gå til innhold

Lureri fra Lefdal.com


Anbefalte innlegg

Ettersom denne saken ennå ikke er ute av verden velger jeg å fortelle mer av historien:

 

Jeg dro på Lefdal Tiller i Trondheim og leverte inn objektivene på formiddagen 13. februar. Det gikk greit ettersom feilen var deres og jeg hadde fått noe annet enn det jeg hadde bestilt. Jeg ønsket pengene tilbake, men problemet var at de ikke hadde kr 2990,- i kassen :hmm: Alternativet var å oppgi kontonummer, noe jeg gjorde. 2. mars etterlyser jeg pengene pr mail da de ennå ikke er kommet inn på konto. Får til svar "Alt er i orden fra vår siden når den gjelder denne tilbakebetalingen". Jeg venter en dag i tilfelle banken er litt sen og sender ny mail. Får da til svar at saken er oversendt regnskapsavdelingen og jeg skal få svar når de har sett på saken. Nå er det gått enda 2 dager og jeg har ikke hørt noe.

 

Er det jeg som er utålmodig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

37 DAGER!

 

Endelig, etter mange mail og mas fra min side kom pengene på konto "bare" 37 dager etter at jeg burde fått dem i hånda. Maken til sendrektighet håper jeg aldri å oppleve igjen. Fikk heller ikke noen forklaring på hvorfor det tok så lang tid. Burde vel egentlig krevd renter og i det minste fått en unnskyldning i stedet for gjentatte "alt er i orden fra vår side når det gjelder denne tilbakebetalingen".

Lenke til kommentar
Jeg forstår forskjellen, men var vanskelig å se på Lefdal sine sider som du viser til. Hva som har stått der opprinnelig vet jeg ikke noe om.

 

Tror som sagt du ikke har rett til annet enn å få tilbake alle dine utlegg. Lefdal har nok ingen plikt slik jeg kan se det å skaffe deg rette versjon med en merkostnad på 700 kr.

 

Ellers er det klart at Lefdal burde ha varslet deg om at de ikke hadde varen. Det er klart en mangel, samt dårlige rutiner, men langt fra lureri.

7933459[/snapback]

 

Sjekk her

 

(Gode gamle hurtigbuffer :love: )

 

Sigma 70-300mm F4-5.6

HAMA300076

 

Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO til Canon EOS DSLR kameraer.

Endret av Polarbastard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...