Husam Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei, har laget denne animasjonsfilmen på medier og kommunikasjon sammen med 4 andre folk i fjor. Ble ganske fornøyd med den i og med at det var første gang vi prøvde oss i et 3D-program (Maya). Og det ga mersmak! Så hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Den var dritbra. Godt gjennomførst, med bra lyd og alt. Dere kan sikkert vinne en pris med den eller noe også *\o/* Gleder meg enda mer til jeg skal begynne på medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det var veldig bra laget! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Tusen takk, begge to. Setter pris på det. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Veldig bra film! Hvilke program bruker du? Var det vanskelig å lage? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ble ganske fornøyd med den i og med at det var første gang vi prøvde oss i et 3D-program (Maya). 7927982[/snapback] Veldig bra film! Hvilke program bruker du? Var det vanskelig å lage? 7934622[/snapback] Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Veldig bra film! Hvilke program bruker du? Var det vanskelig å lage? 7934622[/snapback] Takk. Bruker Maya, noe Einstein allerede har gjort deg oppmerksom på. Tja, om det var vanskelig å lage... Ingenting er vanskelig når man kan det. Og vi holdt oss vel innenfor de rammene vi følte vi behersket, det er jo ikke noen superfancy film. Jeg mener vel at definisjonen på vanskelig er at det tar lang tid å lære seg, og JA, da er 3D-modellering og -animasjon vanskelig. Men om du har lyst til å prøve deg selv, for all del ikke la deg skremme av en lang læringskurve. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Veldig bra 3D animasjon. Godt gjennomført og med god lyd. Men hele greia med mennesker på samlebånd er litt utdatert >_< Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Får vel føye meg til rekken av folk som ble imponert. Begynte litt med 3D selv i 3Ds Max for en uke siden og merker at det er vrient å få gode resultater. Det virker som dere ikke har lagt så mye vekt på texturer. Det er jo forsåvidt forståelig når dere måtte animere alt dette. Det jeg derimot hadde ønsket å se hadde vært litt fargebehandling i ettertid. Noe som kanskje kunne skape litt mer spenning i bildene, litt skumlere farger inne, og så mer behagelige farger når de kom ut. Ellers så var jo lyden som de fleste har nevnt av god kvalitet. Tør jeg spørre om dere går i 1,2 eller 3. klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå