Sessan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei. Jeg jobber med å redigere en film i Pinnacle Studio. Jeg har en sang som skal gå under hele videoklippet, som jeg har lagt inn. Tittel på starten er inne, og første videoklipp er inne. Problemet kom når jeg skulle legge til videoklipp nr 2. Når jeg la inn det første sørget jeg for å dra ned volumet på video-lyden slik at det bare er musikken jeg har lagt til som skal høres. Dette fungerer fint. Men så skal jeg legge på klipp nr to. (Filene må speedes opp littegranne for å passe til musikken.) Da skjer følgende: -når jeg prøver å spille av fra litt inni klipp 1 for å se overgangen inn i klipp 2 så stopper musikken å spille og videolyden kommer inn som hovedlydkilde og musikken forsvinner totalt. Det samme skjer om jeg starter filmen fra begynnelsen. -Men hvis jeg starter klippet fra der det starter så kommer den musikken jeg har valgt. Volumet på videolyden er satt helt ned. Jeg har ikke kommet borti så jeg har fadet musikken. Alt ser ut som det er i sin skjønneste orden. Men hvorfor skjer dette? Jeg får jo ikke jobbet med overgangene! Please please hjelp meg. S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå