Gå til innhold

BF2 starter ikke


Anbefalte innlegg

Jeg skulle spille bf2 for noen dager siden, men da ville ikke spillet starte. Jeg har gjort alt mulig for å få det til å starte. Hva kan problemet være? Jeg har scannet etter virus, kjørt registry fix (full verson, fiksa foresten nesten 5k problemer), jeg har installert spillet på nytt og alt mulig.

 

Det som skjer er at bf2 startup vinduet kommer, så forsvinner det. Da kommer jeg inn i det som egentlig skal bli selve spillvinduet. Det blir svart, og så forsvinner det.

 

Er det noen som har peiling på hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har jeg. Hvordan det?

7929613[/snapback]

 

Det har seg slik at widescreen-støtte må bli aktivert før du starter bf2, hvis ikke går det ikke.

 

Prøv å legg til dette i mål på snarveien til bf2:

 

+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900

 

Det ble dermed slik hos meg:

 

"E:\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900

 

Der det står 1440 og 900 kan du bare skriv inn din native oppløsning.

 

Håper det hjelper :)

 

MVH

PD

Lenke til kommentar

Nei, nå skjønner jeg ikke noen ting her. Jeg gjorde som du sa PsychoDevil98, men det funka fortsatt ikke. Jeg har reinstalert spillet 2 ganger nå, funker fortsatt ikke. Jeg har lasta ned nye drivere til skjermkortet (som forøverig er xfx geforce 7800 gs). I tillegg til det har jeg skanna dataen etter register feil ++ og gjort virus scan. Hva i all verden er det som kan være problemet? Kan problemet være at jeg har registrert bf2-en min hos ea? Kan det hende at de har lagt inn en sperre av en eller annen sort? Eller kanskje noen helvetes tullinger har brukt key gen og klart å stjele min cd-key?

 

Snart blir jeg sikkert relligiøs og tror at djevelen har kommet inn i dataen min og driver å tukkler med bf2...

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut av feilen!

 

Feilen var at filene I "accounts" mappa som lå på min data var korrupte. Når jeg sletta dem så funka spillet med en gang!:D Mappen ligger på "mine dokumenter" og inne i "battlefield 2" mappen.

 

Hvis det er noen som har lignende problemer så prøv dette. Det kan spare deg for en hel masse styr.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...