Feltherre Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Er det noen her som vet om det går an å få tak i Ed Gein med norsk tekst.Har lett overalt etter denne filmen, men finner ingen med norsk tekst.Jeg fant denne her på Play.com,men skulle helst vært i enn Nordisk nettbutikk. Ed Gein Endret 19. april 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Er det noen her som vet om det går an å få tak i Ed Gein med norsk tekst.Har lett overalt etter denne filmen, men finner ingen med norsk tekst.Jeg fant denne her på Play.com,men skulle helst vært i enn Nordisk nettbutikk.Ed Gein 8408259[/snapback] PlayX Video Nova DVDstrax Nå har jeg forresten oppdatert førstesiden med et par filmer til. Takk til alle bidragsyterne. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Natural Born Killers. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det noen her som vet om det går an å få tak i Ed Gein med norsk tekst.Har lett overalt etter denne filmen, men finner ingen med norsk tekst.Jeg fant denne her på Play.com,men skulle helst vært i enn Nordisk nettbutikk.Ed Gein 8408259[/snapback] PlayX Video Nova DVDstrax Nå har jeg forresten oppdatert førstesiden med et par filmer til. Takk til alle bidragsyterne. 8442402[/snapback] Takk for svar,da blir det Ed Gein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå