Gå til innhold

Filmer om seriemordere - for oss med bisarr smak

Döden

Anbefalte innlegg

Har lyst å nevne The Manson Family fra 2003.

En skikkelig grim film om den sanne historien bak Manson gjengen. Er en b-film men du skal ha rimelig sterk mage for det man ser.  Quite disturbing!

7931698[/snapback]

Helt enig, den er verdt å se. Forvent deg å bli fornærmet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
American psycho 2000 - Christian Bale gir en utrolig rolleprestasjon i et 80-talls New York.

8150025[/snapback]

Anbefaler først å lese boka , så se filmen. Boka er mye mye sykere en filmen. Bare så det er sagt

8150058[/snapback]

Jeg er enig i at boken er bedre, men jeg ser ikke noe å tjene på å lese den først. Jeg så filmen 10-12 ganger før jeg leste boken, og det var egentlig helt greit; det var som å lese en Director's Cut. Leses boken først vil filmen stort sett skuffe.

Lenke til kommentar
Blabla... ;)

Danke schön, Arr-fjes. Millennium (første sesong) har jeg i hylla. Først skal jeg bare bli ferdig med X-files (er på femte sesong nå).

Hva synes folket her om den siste reglen jeg har lagt til? Personlig går jeg inn for dette. Det var i utgangspunktet ikke akkurat slike filmer lista var tiltenkt.

Lenke til kommentar

Var han kannibal også? Jeg pleier ikke ha noe imot grafiske filmer, men akkurat den filmen har jeg aldri klart å komme meg igjennom.

edit:

He is "severely mentally retarded and mentally disturbed", he will often use a chainsaw and will also use a sledgehammer for slaughtering his victims for food.

Ah, ja okey.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Dere glemmer jo The Texas Chainsaw Massacre. Den er et stykke bra film om kannibalen og seriemorderen "Leatherface", inspirert av Ed Gein sine brutale drapsmetoder.

Ikke drapsmetodene, Ed Gein brukte aldri motorsag. Er bare å bruke kroppsdeler som klær og dekorasjoner som TCM er inspirert av.

Lenke til kommentar
Dere glemmer jo The Texas Chainsaw Massacre. Den er et stykke bra film om kannibalen og seriemorderen "Leatherface", inspirert av Ed Gein sine brutale drapsmetoder.

Ikke drapsmetodene, Ed Gein brukte aldri motorsag. Er bare å bruke kroppsdeler som klær og dekorasjoner som TCM er inspirert av.

8165469[/snapback]

Sant. Han lagde belter av brystvorter osv. Gal, gal mann.

Lenke til kommentar

8165469[/snapback]

Ja, jeg mente egentlig ikke drapsmetodene, men ritualene hans.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...