Unlimited Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei, Jeg har en GIGABYTE rute (trådløs ), men har glemt passordet! Hvordan kan jeg endre på passordet? takk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Glemt passordet til webadmin, eller til krypteringen? Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvis det er admin du har glemt til må du trolig resette routeren. Hvordan du gjør det står vel i instruksjonsboka hvis du fortsatt har den. Kjenner ikke gigabyte, så kan ikke gi noen eksakt oppskrift på hvordan. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hvis det er wep kobler du bare til med lan og skifter. rs routern hvis admin. finn standard pw. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 har verken passord til noe eller instruksjonsboka...hvordan kan jeg da endre passordet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Trykk inn den lille knappen som er bak på routeren, så blir den resatt til fabrikkinnstillinger. Merk, du må holde inne i ca 10 sekunder. Så kan du prøve med admin/password, admin/admin, admin/*BLANK* . Se også på sidene til produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå