Salamence Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja. Nå har jeg fått PC-en til å virke. Endelig. Men selfvølgelig har jeg et nytt stort problem... Jeg så akkurat dette emnet, men finner meg ikke helt igjen. Mye er det samme. Det kommer opp "Lesefeil på disken. trykk ctrl+alt+del for å restette maskinen. Jeg så gjør, men det samme kommer bare opp igjen. Men her har jeg også prøvd å starte med CD og windows plate, men den kommer ikke lengre en til "sjekker maskinvarekonfigurasjon" Så blir skjermen svart igjen. Jeg har inni ny strømforsyning, den ble tatt fra loftet og er iskald, men virker. Det var først nå som jeg tok inni den det kom opp noe på skjermen, det gjorde det ikke før. Jeg har testet hardisken i denne maskinen og den virker helt smertefritt her. Håper på raskt svar har vert uten maskin nå i 6-7 dager. UÆÆ! EDIT: Nå kommer samme problemet når jeg prøver å starte fra CD. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så problemet har ikke noe med harddisken å gjøre? Lenke til kommentar
Salamence Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Hardisken virker på Denne PC-en helt smertefritt. Så. nei antagelighvis er det ikke noe med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå