CrymeTyme Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 En Wlliams Bass og Williams BA-40 Watts forsterker er det jeg har bestilt meg. Sikkert simpelt og slikt, men får heller gå for bedre ting etterhvert. Men til saken, finnes det noen gode norske sider for å lære seg bass (finner ikke noe i Kvasir eller Google) eller anbefales det en tur på biblioteket? Alle tips/råd er svært kjærkomne. Lenke til kommentar
Loman Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) biblioteket er en fin fin plass å finne bøker om emnet, men det beste er vel å ta timer hos en god lærer Endret 12. februar 2007 av Loman Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Du kan også finne leksjoner til bass, hvis du har Guitar Pro på pcen din Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 En lærer er nok det beste ja! Gikk i 3 år på skole før jeg gikk min egen vei.. Nå studerer jeg sangtekster, gehør og lyder.. Alt takket være inspirasjonen på musikkskole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå