Gå til innhold

Star Wars: Force Unleashed

Anbefalte innlegg

Litt imponerende, men på slutten når de går ute der, se på formen av de store soppene. Rimelig dårlig å lage åttekantede sopphatter.

Makan.

Er dette på Xbox, PS3 eller PC? La oss håpe det er en veldig lite optimisert versjon på den svakeste plattformen. Ellers kommer ikke dette til å bli så veldig supert i et spill.

7931206[/snapback]

Såg du virkeleg ikkje at dette var ei tech demo for ein FYSIKK motor?

7931756[/snapback]

Knusing av glass, knekking av tre og gelé greide jo silicon graphics å modellere for mange år siden. Fysikken har vel aldri vært problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fysikk i spill har ihvertfall kommet seg betraktelig de siste aarene, med denne motoren ser det ut til at vi tar steget videre ihvertfall. men eg er litt skeptisk til om det blri saapass bra som det vi saag. No sa jo fyren i videoen at dette ville bli optimalisert til de ulike platformene naar motoren blir integrert i spill. Om det betyr nedskjeringer eller ei gjenstaar vel aa se.

Lenke til kommentar
Kvifor har ikkje dette vært sømlaust integrert i spel då Jonarvid?

7933380[/snapback]

Fordi maskinvaren folk flest har hatt har ikke vært kraftig nok til å håndtere det. Nå begynner det å nærme seg, derfor kan man vise det på en spillplattform.

Modellering av fysikk har man kunnet gjøre i mange tiår, men å få visualisert det med HD-grafikk på en boks til noen tusen har ikke vært mulig.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar
Knusing av glass, knekking av tre og gelé greide jo silicon graphics å modellere for mange år siden. Fysikken har vel aldri vært problemet.

7933364[/snapback]

La du merke til det de viste av Indiana Jones og hva de sa der? Det var den delen som var mest interessant/imponerende for meg. Nemlig at figuren faktisk hadde skjelett og reagerte "naturlig" på omgivelsene i stedet for å bare ha ferdiglagde motion-captures som ble spilt av. Spill som f.eks Splinter Cell hadde virkelig kunne hatt bruk for slikt.. For med dagens spill så merker man fort begrensningene som utelukkende bruk av motion-capturing fører med seg.

Tenker du på Star Wars Next-gen?

7934422[/snapback]

Nei nå må dere gi dere her... Har ikke godt av å se så mye Star Wars godis uten å få spilt selv :cry:

Er det der ett spill?

Edit: Hvis den linken er video av spillet som denne tråden handler om så vet jeg jammen med ikke hva jeg skal gjøre... Uansett når det kommer så er det for lenge til :ermm:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
La du merke til det de viste av Indiana Jones og hva de sa der? Det var den delen som var mest interessant/imponerende for meg.

7934692[/snapback]

Sant nok, jeg glemte det nesten pga de fire minuttene med knusing og bøying på slutten. Det med at Indiana opptrådte naturlig og realistisk når ting skjedde med ham var stilig. Var trist å se ham begravd under steinras dog :ohmy:

Lenke til kommentar
Bare går bittelitt OT her nå men husker noen den lille videoen som "liksom"

skulle være ingame av et eller annet SW spill? Var en jedi som brukte the

force og kastet rundt på folk og et fly som kom fykende slengte han deler av

en bro eller noe på. Anyone?

7935447[/snapback]

Hihihi ta en titt på posten til Zuluzion en gang til du :D

Regner med det er den du tenker på.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva det andre Star wars spillet heter som er på vei, hvor du er en jedi og kan bruke the force til å drepe fiender ? så en video av det for noen måneder siden, så helt sykt ut.

7933256[/snapback]

Tenker du på Star Wars Next-gen?

7934422[/snapback]

JA :dribble:

gud bedre så sinnsykt fett det ser ut :w00t: er det kun en slags tech demo eller er det faktisk på vei ??

Lenke til kommentar

7935447[/snapback]

Hei der. Tenkte bare jeg skulle klarere et par ting her. Dette kommer fra en som har fulgt mye med i utviklingen på dette star wars spillet. Dette Star Wars next gen spillet dere snakket om som forresten har en video tilknyttet seg med en Jedi som kaster noen stakkars storm troopers veggimellom, for så å kaste deler av en bro eller noe på en tie fighter, gikk også under navnet star wars 2007. Det er viktig å legge mereke til at denne videoen var bare pre vis og ikke ingame. Altså var dette bare CG hvor teamet fikk noe å se som et mål når de jobbet på spillet. Dette next gen eller 2007 spillet har nå fått navnet Force Unleached. Det er ett og samme spill, og ikke to eller tre forskjellige det er snakk om.

Lenke til kommentar

7935447[/snapback]

Hihihi ta en titt på posten til Zuluzion en gang til du :D

Regner med det er den du tenker på.

7935532[/snapback]

Se der ja, stemmer :cool:

7935447[/snapback]

Hei der. Tenkte bare jeg skulle klarere et par ting her. Dette kommer fra en som har fulgt mye med i utviklingen på dette star wars spillet. Dette Star Wars next gen spillet dere snakket om som forresten har en video tilknyttet seg med en Jedi som kaster noen stakkars storm troopers veggimellom, for så å kaste deler av en bro eller noe på en tie fighter, gikk også under navnet star wars 2007. Det er viktig å legge mereke til at denne videoen var bare pre vis og ikke ingame. Altså var dette bare CG hvor teamet fikk noe å se som et mål når de jobbet på spillet. Dette next gen eller 2007 spillet har nå fått navnet Force Unleached. Det er ett og samme spill, og ikke to eller tre forskjellige det er snakk om.

7936279[/snapback]

Aha, greit å vite :) Håper jaggu de iallefall får til at vi får så kule effekter i spillet og

da.. Ser for meg det er fullt mulig med den nye fysikk motoren.

Lenke til kommentar

Aha, greit å vite :) Håper jaggu de iallefall får til at vi får så kule effekter i spillet og

da.. Ser for meg det er fullt mulig med den nye fysikk motoren.

7936958[/snapback]

Indeed. Håper at de virkelig arbeider for å få dette spillet bra. Trenger en skikkelig Jedi Knight opplevelse, og ikke noe Revenge of The Sith (spillet) om igjen. Det nye Indiana Jones spillet ser også lovende ut. Bruker samme motoren som Force Unleashed. Lurer på om man må være ond, eller om man kan velge å gå mot Darth Vader eller noe. Hadde vært konge.

Lenke til kommentar

:dribble:

Fantastisk.

Håper dette også kommer på en PC, ellers må jeg seriøst hardt vurdere å kjøpe en next-gen konsoll. Wii versjon må jo også komme siden det er lightsabers inkludert her.

Har fulgt med på dette en stund (siden starten), og nå ser det ut som det virkelig begynner å skje ting. Alle tiders!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...