Gå til innhold

Crackdown 360 reviews

Dec

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er mye bedre og spille MP / Coop over Live. For da får jeg en hel skjerm for meg selv :p Mulig det er bare jeg som er grådig hehe

7936852[/snapback]

Er faktisk enig med deg. Før likte jeg godt splittscreen, men nå etter jeg kjøpte 360, ser jeg at det er betraktelig mye kjekkere å ha en hel skjerm for ser selv, selv om du spiller me en kompis. Er vell egentlig all ære til LIVE. som gjør det så lattelig enkelt, rett og slett genialt! :)

Edit: La til quote siden jeg akkuratt havnet på side 2! :p

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Syns ikke det er så veldig moro å sitte alene å spille jeg da. :p Og så har jeg et 2 meter brett bilde, så går greit med splitscreen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Bestilt spillet nå, har kost meg MYE med demoen så regner med fullversjonen tilfredstiller meg(bestilte fordi man ikke får halo3 med å brenne det.. :p )

7984060[/snapback]

Vi forumbrukere brenner vel aldri spill, gjør vi vel? :devil: Spesielt ikke 360 spill, vi må stå samlet og støtte de snille spillprodusentene :love:

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Alle med spillet får spille HALO 3

uansett om det er brent, lånt, stjålet eller kjøpt

7985263[/snapback]

Tja....etter hva jeg har skjønnt er det bare den første forsendelsen av spillet som gir deg en tilgang til Halo 3 beta. Dette skal også være markert på selve coveret. Kjøper du Crackdown om et år skal du altså ikke ha tilgang (noe som jo heller ikke er nødvendig :) )

Lenke til kommentar
Alle med spillet får spille HALO 3

uansett om det er brent, lånt, stjålet eller kjøpt

7985263[/snapback]

Tja....etter hva jeg har skjønnt er det bare den første forsendelsen av spillet som gir deg en tilgang til Halo 3 beta. Dette skal også være markert på selve coveret. Kjøper du Crackdown om et år skal du altså ikke ha tilgang (noe som jo heller ikke er nødvendig :) )

7985327[/snapback]

om 1 år spiller ingen HALO 3 betaen...den varer bare noen måneder uansett(med litt flaks)

Lenke til kommentar

Om et år spillet vi vell fullversjonen av Halo 3? :p

Er etter slik jeg forstår, en det begrenset periode Halo 3 beta følger med.. Du behøver ikke stresse med å få tak i det, men tror ikke du skal regne med å få være betatester om en mnd eller noe sånt!

Jeg for min del kjøper crackdown på grunn av crackdown! gleeeder meg til fredag! :)

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...