Propofol Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det finnes sikkert utallige tråder om dette emnet, men jeg finner ingen tråd med lik problemstilling som min: Når jeg bruker msn messenger er det noen som "overkjører" kontoen min, de kan sende meldinger fra min konto ennå jeg er logget på. Jeg blir ikke automatisk logget ut, men jeg får plutselig meldinger fra mine kontakter som "mente du det??" og "Hvorfor i all verden sier du sånt". Skjønner ikke helt hvordan folk klarer dette. Jeg fikk en venn til å skrive ned det "jeg" har skrevet til han, der sto det ting som "åhh.. du er så jævla deilig" og annet piss. 1) Hvordan gjør folk dette? 2) Hvordan blir jeg kvitt problemet? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg tror noen har fått tak i passordet ditt. Du bør ta kontakt med msn-Norge, for å se om de evt kan sperre accounten eller noe. Du er nok ikke den første, så de har sikkert en rutine på det. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Om noen skulle ha fått tak i passordet mitt hadde jeg nok blitt logget ut når de logga på. Det har jeg opplevd før.. altså at folk fikk tak i passordet mitt. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Om noen skulle ha fått tak i passordet mitt hadde jeg nok blitt logget ut når de logga på. Det har jeg opplevd før.. altså at folk fikk tak i passordet mitt. 7927996[/snapback] hva med å bytte passord hjelper ikke det? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Om noen skulle ha fått tak i passordet mitt hadde jeg nok blitt logget ut når de logga på. Det har jeg opplevd før.. altså at folk fikk tak i passordet mitt. 7927996[/snapback] hva med å bytte passord hjelper ikke det? 7928308[/snapback] Tror neimen ikke det gitt! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hehe, hadde samme problemet en stund, det skjer bare i en samtale med en spesiell person? Det er noe i messenger plus som motparten kan installere for å tulle med deg! Du skriver inn "!ett eller anent" så kopierer den ditt navn slik at det ser ut som det er deg! Endret 12. februar 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
hahnium Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hey! er ikke sikker, men. Innpå msn så kan flere ha same nick. Altså at flere kan hete "ola". Så når noen snakker med noen så vil det bare stå: ola sier: bla bla bla uansett om det er deg eller ikke, så vil ikke motparten vite hvem det er. Dette skjer ofte rundtom i dette langstrakte landet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hva med å bytte passord hjelper ikke det? 7928308[/snapback] Tror neimen ikke det gitt! 7930397[/snapback] Det er akkurat det det gjør! Dersom vedkommende som benytter MSN-kontoen din ikke allerede har endret passord slik at du ikke kommer inn, er det bare å bytte passord, så vil vedkommende ikke få tilgang før han/hun finner ut det nye passordet ditt. Er mange som tror de blir hacket fordi de har glemt at de huket av "husk meg" på en eller annen datamaskin annen enn deres egen, som automatisk logger på når Windows starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå