Kneipp Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det er en 5 år gammel maskin med 250w strømforsyning, som skal få en harddisk til, WD 60 gb Maskinen har fra før en 20 gb IBM hd, en actima 52x cd-rom og Ati aiw rage 128 pci skjermkort. Det holder vel med en 250w strømforsyning på dette oppsettet eller? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Aye, prolly. Ikke allverdens mest strømkrevende oppsett. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 hehe nei.. ikke akkurat ment til å mastre kommersielle dvd filmer :smile: Lenke til kommentar
tokr Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har en PC som har en AMD Duron 1.2, 256MB DDR, 120GB WD harddisk, DVD-Rom og ATI All-in-wonder skjermkort, soundblaster Live.. i tillegg til trådløst tastatur (radio) og to joysticker... alt dette funker helt fint med en strømforsyning på 145w Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Ja, da burde dette gå bra. Kneipp paranoid som vanlig Lenke til kommentar
TCK Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Går sikkert greit det. Men hadde eg vert deg så ville eg tatt ein litt større strøm forsyning. Q-tec strømforsyningene er jo billige og gode. De kan kjøpes på Komplett.no Alti godt å ha litt extra Watt!! Lenke til kommentar
president Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det som er like viktig som antall watt makseffekt, er kvaliteten på strømforsyningen. Det kan godt være at en strømforsyning av god kvalitet på 250w er bedre enn en billig på 350w. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jada... Jeg ser det er noen som er Watt-ofile her. 250W er nok i massevis for en gammel PC. 150W hadde sikkert også holdt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå