Prog_Kick Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Ja..som sagt i topicen hva trenger jeg for å lage et "helt greit" vannkjølingssytem og jeg lurer på om det går ann å montere det i mitt Aopen HQ08 Fulltower.Kan noen være så vennlig og legge inn en liste over hva jeg trenger og hvor jeg får kjøpte det for eks hos microplex.Trengs det noet Geni for å montere vannkjølingssytemet? Har sett på Koolance systemet men mangler peng til å kjøpe det :smile: Derfor er jeg ute etter en billigere metode.:smile: Helst ikke over 1500 kr :smile: _________________ Prog_Kick [ Denne Melding var redigert av: Prog_Kick på 2001-12-20 21:55 ] Lenke til kommentar
dislabled Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 hvis du skal kjøpe vannkjøling hos microplex kommer du ikke under 1500 kr. da må du begynne å mekke litt stæsj sjøl. Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Hva med å kjøpe brukt? Har sett vannkjøligssystemer brukt på QXL og Bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Sjekk 3dfxcool.no der vill du mest sansynlig finne noe bra Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 Ja,jeg fikk et tips av 3dfxcool.no om at hvis jeg lurte på å kjøpe AMD Pro vannkjøling fra de..så skulle det dukke opp en test av det i den nærmeste tid..har oxo lurt litt på Koolance,men synes det er litt N00b å ikke gjøre NOE selv (bortsett fra betalingen da :smile: ) Lenke til kommentar
eSik Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Kjell Erik har vel dette inne til testing om jeg ikke husker helt feil.. Bør vel være klart om en uke eller to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå