Solsviken Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har 2x Logitech Media Keyboard Elite, begge tastaturene henger seg opp. Et på jobben og et hjemme, altså på to forskjellige datamaskiner oppstår samme feil. Knappene henger seg ikke opp fysisk, det eneste som skjer er at plutslig så står det 20 bokstaver etterhverandre når jeg holder på å skrive. f.eks. Lisa gikk til skolen, brått en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Ekstremt irriterendes. Har nyeste drivere, kjører tastaturet på usb, windows xp. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Bruk den overgangen fra "USB til PS2" som fulgte med , har samme tastaturet selv (2stk faktisk) med nøyaktig samme feilen. Problemet ble løst med å bruke den overgangen i mitt tilfelle. Endret 12. februar 2007 av Nvidia Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Se der ja, der forsvant problemet virker det ut som. Utrolig irriterendes dette da, taper jeg ikke noe ytelse ved å bruke PS2 i steden for USB ? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Har brukt mine 2 tastatur i over ett år med den overgangen, å kan ikke si at det har blitt noe dårligere ytelse ved å bruke denne, istedet for å bruke USB. Men en annen liten ting som er irriterende med dette tastaturet er hvis man spiller musikk i Winamp (å sikkert i andre avspillere) er at rett som det er når man trykker på pauseknappen på tastauret så starter sangene på nytt istedet for å bli satt på pause, dette skjer uansett om man bruker den adapteren eller ikke. Endret 12. februar 2007 av Nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå