VetleRsport Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 God å se at det skjer noe her Gleder meg som sagt til resultatet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Veel , du kan jo alltids lage en selv , bruk baufil og dremel! Eller bare baufil. Det tar jo litt tid men resultatet blir jo så myye bedre! Egenproduserte deler er det beste man kan bruke ^^ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Som DJ Ovin sier, det er ikke noe problem å lage en selv. du skal vel ha noen brønndeksler eller noe som sjuler radiatoren? Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Det kunne faktisk funka det Må bare få tak i materiale osv. Men det kommer til å skje om en stund i såfall.. rekker ikke det før jeg drar på ferie, og da kommer jeg ikke hjem før 19. august.. Så det får nesten bli en egen worklog når det skjer Men skal sterkt vurdere det Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det du trenger er vel nesten bare en dremmel og noe pussepapir. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Og noe å lage den av:P Men om jeg skal lage en grill selv, vil jeg jo lage den litt anderledes da, så må tegne den først osv Men først vil jeg bare få alt på plass i Cuben. Grillen er jo enkel å bytte ved en senere anledning Akkurat nå har jeg litt problemer med å få på plass den braketten LCD-skjermen skal sitte i Den er for stor, så den passer ikke i åpningen foran på Cuben Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Imponert:) Skikkelig bra gjennomført, så gjelder det og vente på kveldens kommende uppdate:) Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Om noen lurer på hvorfor det ikke har kommet noe update enda, er det fordi jeg må skrive updatene på den bærbare PCen jeg har fått låne fra skolen, som sikkert sier seg selv er noe råttne greier Men når den klarer å få bildene uploadet uten at den klikker, skal det nok bli noen updates med bilder her også Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Så greit ut, eneste jeg lurer på er om det fortsatt vil bli sånne glipper på høyre side i front? De sølv-grå modulene .. Eller ser jeg bare dårlig? Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Er en slipp mellom dem, men det er det på radiatoren også, så selv synes jeg ikke det ble så ille Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du er en mann med mye tålmodighet i allefall. Hadde jeg ikke vært ferdig i løpet av en helg hadde jeg blitt gal Men det ser jo ut som om du får det til og bli bra. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Ja, men har vært borte hele ferien, så har ikke hatt bruk for den heller da Og hadde jo PCen helt til jeg skulle sette inn komponentene Venter som sagt nå bare på at den nye CPUen skal komme, så blir den ferdig Men begynner å lengte etter ytelser som er hakket bedre enn den bærbare jeg bruker nå Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Steike, det var et stilig kabinett. Du må ha lagt en del arbeid i det der. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg håper du har nok fornuft til å lage deg ny front til viftestyringen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kassa ble nice Har du fått displayet ditt til å fungere med den parallel kortet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kassa ble nice Har du fått displayet ditt til å fungere med den parallel kortet? Det funker så lenge han har vett til å google seg frem til rett programvare. Alt du trenger ligger under linker eller noe lignende på hamar.no eller hammar.no (husker ikke hvordan det skrives) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan vel ikke si noe annet enn at det der har blitt ganske så vakkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå