Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg er på jakt etter en ISDN-router

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjenner noen som ikke kan få raskere Internet enn ISDN, og de har i det siste anskaffet seg en laptop de vil ha på nett i tillegg til den stasjonære som nå er koblet i ISDN-boksen. For øyeblikket løser de det ved hjelp av "connection sharing", men siden det blant annet forutsetter at den stasjonære står på, vil de ha en bedre løsning.

Er det noen som vet om en nettbutikk som fremdeles selger trådløse routere med ISDN-mulighet? Jeg finner ingen i prisguiden når jeg søker på ISDN.

Eventuelle andre løsninger mottas med takk

Hilsen Petter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om en nettbutikk som fremdeles selger trådløse routere med ISDN-mulighet? Jeg finner ingen i prisguiden når jeg søker på ISDN.

Har noe slikt noensinne funnes? Trådløst kom på moten et par år etter at ISDN gikk av moten,

PS: Har en Cisco 761 med innebygget svitsj liggende.

Lenke til kommentar

Ohhh her er det muligheter for stooorer telefonregniger. Hadde selv et slikt oppsett for noen år til bake, og slet med at linja gikk opp og ned mye.

Fant vel ut at det skyldes at maskinen hel triden sender ut "skjult" info når den er slått på. Så løsningen var å skru av maskinen så snart den ikke var i bruk, og nappe ut telefon kontakten, når man bare hadde behov for pc'n til brevskriving og slikt.

Ops glemte jo nesten helt det je skulle legge inn en link til et produkt jeg fant. Denne har ISDN backup,

Med et billig trådløst punkt er han da oppe og kjører.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117678&view=detailed

PS! Han bør muligens undersøke om den støtter 2 samtidige linjer.

Endret av Andersgh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...