G2Petter Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei. Jeg kjenner noen som ikke kan få raskere Internet enn ISDN, og de har i det siste anskaffet seg en laptop de vil ha på nett i tillegg til den stasjonære som nå er koblet i ISDN-boksen. For øyeblikket løser de det ved hjelp av "connection sharing", men siden det blant annet forutsetter at den stasjonære står på, vil de ha en bedre løsning. Er det noen som vet om en nettbutikk som fremdeles selger trådløse routere med ISDN-mulighet? Jeg finner ingen i prisguiden når jeg søker på ISDN. Eventuelle andre løsninger mottas med takk Hilsen Petter. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) http://www.zyxel.no/produkt.php?cat=28&prod=65. Koster kanskje rundt 2000,- kr. fra forhandler. Edit: Denne var nok ikke trådløs, nei, men det går sikker an å slenge på et trådløst ap Endret 12. februar 2007 av norbat Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Tilbud og etterspørsel, ja. Det er ikke så lenge siden jeg så en til halve prisen, men hvem er det som kjøper sånt nå for tiden? Takk for tipset. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som vet om en nettbutikk som fremdeles selger trådløse routere med ISDN-mulighet? Jeg finner ingen i prisguiden når jeg søker på ISDN. Har noe slikt noensinne funnes? Trådløst kom på moten et par år etter at ISDN gikk av moten, PS: Har en Cisco 761 med innebygget svitsj liggende. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg mener å huske jeg så en 3Com OfficeConnect med ISDN-støtte i den perioden vi fremdeles hadde ISDN hjemme. Det kan hende den ikke var trådløs, og at jeg bare så for meg oppsettet med et aksesspunkt i tillegg. Lenke til kommentar
Andersgh Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ohhh her er det muligheter for stooorer telefonregniger. Hadde selv et slikt oppsett for noen år til bake, og slet med at linja gikk opp og ned mye. Fant vel ut at det skyldes at maskinen hel triden sender ut "skjult" info når den er slått på. Så løsningen var å skru av maskinen så snart den ikke var i bruk, og nappe ut telefon kontakten, når man bare hadde behov for pc'n til brevskriving og slikt. Ops glemte jo nesten helt det je skulle legge inn en link til et produkt jeg fant. Denne har ISDN backup, Med et billig trådløst punkt er han da oppe og kjører. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117678&view=detailed PS! Han bør muligens undersøke om den støtter 2 samtidige linjer. Endret 12. februar 2007 av Andersgh Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvis man surfer for mere enn ca 400-500 pr måned så er det trolig rimeligere og definitivt raskere å bruke 3G (Netcom/Telenor) eller ICE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå