Gå til innhold

Gratis blu-ray for de 500 000 første!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, tenk, vi må kjøpe hd klar skjerm også, atpåtil bør det være en som størrer 1080P for å virkelig nyte godsakene. Vi må også kjøpe ny forsterker som kan dekode ukomprimert 7.1 lyd. Og i tillegg må vi ha en plass og ha dette, og boligprisene i norge er ikke akkurat lave.

Lenke til kommentar
ja, tenk, vi må kjøpe hd klar skjerm også, atpåtil bør det være en som størrer 1080P for å virkelig nyte godsakene. Vi må også kjøpe ny forsterker som kan dekode ukomprimert 7.1 lyd. Og i tillegg må vi ha en plass og ha dette, og boligprisene i norge er ikke akkurat lave.

7934760[/snapback]

Med ferdig oppsatt hus og tomt her i Bergen, kommer det på ca 4,5 mill for min del inklusive tomt.. :p

Lenke til kommentar

Ja, det er virkelig for mye å be om å få med en kabel som fungerer skikkelig på annet enn en vanlig SDTV... hvertfall med alt det snakket om at "Next-gen don't start until we say so". Men, jeg skjønner jo at man ikke kan få nok av ekstrautgifter når man skal ha seg playstation, for de fleste har vel allerede skaffet seg ekstrajobb for få rå (akkurat som Kutaragi sa). Håper dere får med fjernkontrollen, next-gen som den er ...

Lenke til kommentar

Nei, fjernkontrolleren følger ikke med. Men har kjøpt en fra Canada. ca 250-300 kr.

Fint at dere må kjøpe dere en ekstra kabel også da for å virkelig få satt pris på filmen dere eventuelt får med

Lurer fremdeles på hva poenget var med den kommentaren?

Lenke til kommentar

Å? Det virket som om du skjønte utmerket hva poenget med den kommentaren var... Poenget var at du må kjøpe en kabel sånn at du får utbytte av filmen som dere kanskje får.

Edit. Håper det ikke ble for komplisert.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Fordi det har med hvor utrolig bra det er og kanskje få med en gratis film sammen med en konsoll som koster 6000 og som ikke har så mye som en komponent kabel å brife med en gang ... Hadde kunnet kjøpt filmen selv om man hadde fått med HDMI eller komponent kabel i stedet ;)

Jeg skjønner at det begynner å bli litt nærme releasedato her, men enkelte "cheap shots" må man jo få unne seg :)

Lenke til kommentar

Folk har individuelle behov i forhold til kabellengde osv... Jeg har vært sur for å måtte betale for en HDMI kabel på 2-3 meter som bare ville blitt liggende uansett. (I mitt tilfelle for kort). Så like greit at Sony sparer dere kostnadene og folk kjøper den kabelen de trenger.

Slutt å syt (til de som gjør det) :)

Tror uansett jeg ville lagt litt mer enn 88kr for en HDMI kabel - selv en kort en. Men men. Der har vi det - noen vil ikke betale mere enn det f.eks, andre betaler tusenlapper. Kremt. Så. Kjøp den dere trenger.

Og flott filmvalg av Sony!

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Nja. Har kjøpt printere uten printerkabel mange ganger osv..

Men det fulgte faktisk med HDMI kabel med Toshiba HD E1 HD DVD spiller til 4990. Den ligger i hylla. Men det fulgte ikke med HDMI kabel på Panasonics DMP-BD 10 Blu-ray spiller til 13.990,- .

Men som sagt - like greit av Sony å droppe den synes jeg.

Lenke til kommentar
Nja. Har kjøpt printere uten printerkabel mange ganger osv..

Men det fulgte faktisk med HDMI kabel med Toshiba HD E1 HD DVD spiller til 4990. Den ligger i hylla. Men det fulgte ikke med HDMI kabel på Panasonics DMP-BD 10 Blu-ray spiller til 13.990,- . 

Men som sagt - like greit av Sony å droppe den synes jeg.

7936011[/snapback]

tja... må bruke 1 time av min kostbare tid i morgen for å kjøpe meg en HDMI kabe før min PS3 kommer

1 time jeg kunne brukt på 360 spilling :D

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...