Bruker-104685 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som er enig med denne omtalen av spillet? http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1338948.ece 9535733[/snapback] Nei ikke i det hele tatt, spillet fortjener en 5 siden spillet er så bra, flotte karakterer i spillet, fin fargerik grafikk, super måte å styre fra 2D til 3D Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Spillet fikk 6'er fra Adressavisa i alle fall Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jeg synes nå i allefall det er et artig spill. Noe jeg og dama kan spille sammen på sene høstkvelder ( I alle fall til jeg får tilbake 360en min fra service:P). Spørs vel om dama synes det er like stas med Halo 3. Endret 23. september 2007 av Chrissj Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fikk nettopp spillet i posten! Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 http://gamer.no/omtale/wii/super_paper_mario/43325 Verste jeg har sett. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hehe, ja, morsom lesing var det jo om ikke annet. Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt av den anmeldsen. Liker spillet jeg, og de fleste andre jeg har pratet med også (når de kommer forbi introen). Synes faktisk dette er noe av det morsomste jeg har spilt, og kjeder meg gjør jeg ihvertfall ikke. Synes også det er merkelig at en slik anmeldelse kommer 2 uker etter at spillet ble sluppet? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hahah, dummeste! Jeg koser meg som bare det med spillet, fortjener så mye mer enn 4/10! Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) - Endret 9. desember 2007 av P1ay Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 http://gamer.no/omtale/wii/super_paper_mario/43325 Verste jeg har sett. 9598792[/snapback] Den anmelderen er en vits, som burde få sparken fra Gamer. Kan ingenting om spill. Se anmeldelse historien hans: Latterlig. 9599277[/snapback] enig. latterlig anmeldelse!! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg må si at jeg er enig med anmeldelsen. Sitter med samme følelsen som anmelderen gjør. Men det kan godt være fordi jeg ikke har spilt spesielt lenge. Ørjan... Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er spillet verdt å ønske seg til jul? (: Liker sm galxy veldig godt, og har egentlig alltid likt mariospill. er bare 14 da, og ikke så veldig erfaren innen spill til konsoll, men tenkte at jeg sikkert kan synes dette spillet er morsomt. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes paper mario er et veldig godt spill. Hvis du får det til jul blir du ikke skuffet Helt klart verdt å ønske seg til jul med andre ord Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes paper mario er et veldig godt spill. Hvis du får det til jul blir du ikke skuffet Helt klart verdt å ønske seg til jul med andre ord Allikevel, hvis valget står mellom Super Paper Mario og Super Mario Galaxy, så er Super Mario Galaxy det mest populære valget og i min mening det beste. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Slik jeg tolker innlegget hans, så spør han om Paper Mario er bra, og han sier at han liker Mario Galaxy veldig godt. På bakgrunn av det tolker jeg det dithen at han har Mario Galaxy, og vurderer å ønske seg Paper Mario. Men selvsagt hvis han ikke har Mario Galaxy burde han heller ønske seg det Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 vet ikke om det er rette plassen og spørre men tar sjansen.. sliter litt med paper mario.. etter første bossen.. åssen kommer jeg videre.. får beskjed om å finne en blå greie eller noe og den finner jeg ved det store "drage hodet" og det er en sånn "dunke" stein inni det hodet men kommer jo ikke inn dit.. hintet jeg fikk var " for heroes only <-- <-- <-- eller noe.. skjønner ikke bæra:p. fant ingen paper mario hjelpe tråd så Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 vet ikke om det er rette plassen og spørre men tar sjansen.. sliter litt med paper mario.. etter første bossen.. åssen kommer jeg videre.. får beskjed om å finne en blå greie eller noe og den finner jeg ved det store "drage hodet" og det er en sånn "dunke" stein inni det hodet men kommer jo ikke inn dit.. hintet jeg fikk var " for heroes only <-- <-- <-- eller noe.. skjønner ikke bæra:p. fant ingen paper mario hjelpe tråd så Prøv www.gamefaqs.com Der er det bare å søke etter spill så kommer det detaljerte guider.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 vet ikke om det er rette plassen og spørre men tar sjansen.. sliter litt med paper mario.. etter første bossen.. åssen kommer jeg videre.. får beskjed om å finne en blå greie eller noe og den finner jeg ved det store "drage hodet" og det er en sånn "dunke" stein inni det hodet men kommer jo ikke inn dit.. hintet jeg fikk var " for heroes only <-- <-- <-- eller noe.. skjønner ikke bæra:p. fant ingen paper mario hjelpe tråd så Prøv www.gamefaqs.com Der er det bare å søke etter spill så kommer det detaljerte guider.. Takker:D Lenke til kommentar
JV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fikk Super Paper Mario i går. Har bare spillt ti 1-4 men storkoser meg Arti humor. COUNT BLECK!!! Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har faktisk ikke skaffet meg spillet enda, er det et must? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå