Gå til innhold

Super Paper Mario [Wii]

ballerusk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe særlig fan av å kjøpe brukt, jeg er av den typen som freser når lillebrudern ikke legger mine spill og cder tilbake i coveret med en gang. :p

Kjøpte meg Super Smash Bros. Melee til 299,- (nytt) i sånn classic cover for et par måneder siden. Hadde håpet Paper Mario var tilgjengelig i slik utgave også.

Spillet ser såpass spennende ut at det er like før jeg legger ut det som må til for å skaffe det.

Har sjekket prisguiden til gamer men der stod det ikke oppført noen selgere/priser.

Lenke til kommentar

Er det ingen butikker som har europeiske utgaven inne (gjerne i norge)? Har sett en del på amazon.co.uk men det er ikke lett å vite om det er europeisk eller ikke.

Edit: Kanskje jeg bare skal ta meg en tur innom tendo.no/kremmerhuset på onsdag og høre om han kan skaffe det.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Er det ingen butikker som har europeiske utgaven inne (gjerne i norge)? Har sett en del på amazon.co.uk men det er ikke lett å vite om det er europeisk eller ikke.

Edit: Kanskje jeg bare skal ta meg en tur innom tendo.no/kremmerhuset på onsdag og høre om han kan skaffe det.

8387066[/snapback]

Det kommer ikke til Europa før om flere måneder...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Har forventninger til spillet her ja, helt siden jeg runna Twilight Princess i jula har egentlig Wii'en stått og samla støv (klart, enkelte runder med Wii Sports har det jo blitt, samt litt Virutal Console-nostalgi), men i tiden som kommer nå kommer det jo flere (antatte) godspill. Super Paper Mario, Mario Galaxy samt et nytt kapittel i min personlige favoritt-nintendoserie for tiden: Metroid Prime 3

Lenke til kommentar
Fant denne siden som selger Super Paper Mario til 380 Kr + gratis frakt.

Noen som har noen erfaring med dette selskapet? Ligger det i utlandet? For i så fall må jeg vel betale moms, og da er det vel tvilsomt at det lønner seg..

9488697[/snapback]

Like greit å bestille ifra platekompaniet (til 400 kr + 29 kr frakt), eller gå innom en platekompaniet i morgen, og kjøpe det til 400.

Lenke til kommentar
Andreas,13/09-2007 : 20:13]Fant denne siden som selger Super Paper Mario til 380 Kr + gratis frakt.

Noen som har noen erfaring med dette selskapet? Ligger det i utlandet? For i så fall må jeg vel betale moms, og da er det vel tvilsomt at det lønner seg..

9488697[/snapback]

Like greit å bestille ifra platekompaniet (til 400 kr + 29 kr frakt), eller gå innom en platekompaniet i morgen, og kjøpe det til 400.

9489197[/snapback]

Koster det bare 400 i butikken? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å kjøpe det brukt, da du som oftest ikke finner det nytt til under 500 kr..

Finnes tre PM-spill.. PM 1 (N64), PM 2 (GC) og SPM (Wii).. Bare ett til GC ;)

8384809[/snapback]

Selv om det ikke er et Paper Mario-spill startet egentlig det hele med Super Mario RPG på SNES som ble laget av Nintendo og Squaresoft. Konseptet er akkurat det samme, bare at ikke alt er papir-formet. Forøvrig et fantastisk spill som alle bør teste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...