d'espresso Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Anbefaler deg å kjøpe det brukt, da du som oftest ikke finner det nytt til under 500 kr.. Finnes tre PM-spill.. PM 1 (N64), PM 2 (GC) og SPM (Wii).. Bare ett til GC Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er ikke noe særlig fan av å kjøpe brukt, jeg er av den typen som freser når lillebrudern ikke legger mine spill og cder tilbake i coveret med en gang. Kjøpte meg Super Smash Bros. Melee til 299,- (nytt) i sånn classic cover for et par måneder siden. Hadde håpet Paper Mario var tilgjengelig i slik utgave også. Spillet ser såpass spennende ut at det er like før jeg legger ut det som må til for å skaffe det. Har sjekket prisguiden til gamer men der stod det ikke oppført noen selgere/priser. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er egentlig enig i deg med brukt-saken, men jeg kjøpe heller et brukt med ordentlig cover (ikke Player's Choice-utgave) enn et Player's Choice.. Men det er vel opp til hver enkelt.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Er det ingen butikker som har europeiske utgaven inne (gjerne i norge)? Har sett en del på amazon.co.uk men det er ikke lett å vite om det er europeisk eller ikke. Edit: Kanskje jeg bare skal ta meg en tur innom tendo.no/kremmerhuset på onsdag og høre om han kan skaffe det. Endret 15. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det ingen butikker som har europeiske utgaven inne (gjerne i norge)? Har sett en del på amazon.co.uk men det er ikke lett å vite om det er europeisk eller ikke. Edit: Kanskje jeg bare skal ta meg en tur innom tendo.no/kremmerhuset på onsdag og høre om han kan skaffe det. 8387066[/snapback] Det kommer ikke til Europa før om flere måneder... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Han snakker om Paper Mario 2 til GC Alle de på Amazon er jo brukte alikevell, så.. Lenke til kommentar
tvfrode Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ser at Super Paper Mario til Wii er til salgs på http://www.gameroom.no/. Krever modchip, da... Hmmmm... Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den 14. (altså i morra) er vel den offisielle lanseringsdatoen her til lands. Noen som har sett spillet i butikk allerede eller? Ser absoluttspill.no har Super Paper Mario på lager nå hvertfall Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 platekompaniet sendte min i 09:00 tiden i dag, får håpe det kommer frem til i morgen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Spilte det litt i går, helt herlig første del av kapittel 1. God kontroll, morsomt og herlig musikk og stilfull grafikk. Kult å flippe dimensjoner. Synd jeg må sende det vekk igjen i dag. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg fikk spillet idag, sattan så jævla digg spill, får skikkelig nostalgifølese som dem gamle klassikerene gjorde Utroligt tøft å flippe fra 2d til 3D, herlig grafikk artistisk sett Bare Nintendo's egne spill som blir best på Wii Her har du ett spill til som er verdt å beholde Wiien Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har forventninger til spillet her ja, helt siden jeg runna Twilight Princess i jula har egentlig Wii'en stått og samla støv (klart, enkelte runder med Wii Sports har det jo blitt, samt litt Virutal Console-nostalgi), men i tiden som kommer nå kommer det jo flere (antatte) godspill. Super Paper Mario, Mario Galaxy samt et nytt kapittel i min personlige favoritt-nintendoserie for tiden: Metroid Prime 3 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fant denne siden som selger Super Paper Mario til 380 Kr + gratis frakt. Noen som har noen erfaring med dette selskapet? Ligger det i utlandet? For i så fall må jeg vel betale moms, og da er det vel tvilsomt at det lønner seg.. Lenke til kommentar
skurken Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har gode erfaringer med CD WOW, men minuset er at leveringen kan ta lang tid. Ingen porto, og du slipper moms og toll Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fant denne siden som selger Super Paper Mario til 380 Kr + gratis frakt. Noen som har noen erfaring med dette selskapet? Ligger det i utlandet? For i så fall må jeg vel betale moms, og da er det vel tvilsomt at det lønner seg.. 9488697[/snapback] Like greit å bestille ifra platekompaniet (til 400 kr + 29 kr frakt), eller gå innom en platekompaniet i morgen, og kjøpe det til 400. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Andreas,13/09-2007 : 20:13]Fant denne siden som selger Super Paper Mario til 380 Kr + gratis frakt. Noen som har noen erfaring med dette selskapet? Ligger det i utlandet? For i så fall må jeg vel betale moms, og da er det vel tvilsomt at det lønner seg.. 9488697[/snapback] Like greit å bestille ifra platekompaniet (til 400 kr + 29 kr frakt), eller gå innom en platekompaniet i morgen, og kjøpe det til 400. 9489197[/snapback] Koster det bare 400 i butikken? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvis dere er villige til å vente litt, så får man det hos DVDCrave til ca. 360,- med frakt, og ikke toll-tull. Men det sendes ikke helt enda, og frakten tar 8-9 dager. Så det er et tid/penger-spørsmål, egentlig. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Koster det bare 400 i butikken? 9489625[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
arlion Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Spillet er fantastiskt! fikk det selv i går i fra Gamezone, valgte å bestille over nettet, sikkert litt dyrere en det Elkjøp ville valgt å ta for det, men elkjøp Notodden får aldri inn spill til tiden Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Anbefaler deg å kjøpe det brukt, da du som oftest ikke finner det nytt til under 500 kr.. Finnes tre PM-spill.. PM 1 (N64), PM 2 (GC) og SPM (Wii).. Bare ett til GC 8384809[/snapback] Selv om det ikke er et Paper Mario-spill startet egentlig det hele med Super Mario RPG på SNES som ble laget av Nintendo og Squaresoft. Konseptet er akkurat det samme, bare at ikke alt er papir-formet. Forøvrig et fantastisk spill som alle bør teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå