Gå til innhold

Super Paper Mario [Wii]


ballerusk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paper Mario og Fire Emblem spillene skuffer aldri.

8318404[/snapback]

Så du synes det er helt greit at Fire Emblem spillet som kommer til Wii ikke bruker Wiimotens spesielle egenskaper på noen måte, at du piler deg opp og ned i menyene akkurat som på GC? Hvorfor i all verden kunne de ikke lagt inn støtte for å peke på skjermen som man gjør i nesten alle andre spill på Wii? Det er jo en av de kule tingene med det nye Pokemonspillet... Men dette ble litt vel OT. Tror Super Paper Mario blir konge, men jeg håper det ikke blir utsatt så mye i Europa...

Lenke til kommentar
Paper Mario og Fire Emblem spillene skuffer aldri.

8318404[/snapback]

Så du synes det er helt greit at Fire Emblem spillet som kommer til Wii ikke bruker Wiimotens spesielle egenskaper på noen måte, at du piler deg opp og ned i menyene akkurat som på GC? Hvorfor i all verden kunne de ikke lagt inn støtte for å peke på skjermen som man gjør i nesten alle andre spill på Wii?

8318786[/snapback]

Jeg er delvis enig med deg, de skulle gjort mye mer utav Fire Emblem til Wii. Spillet er rett og slett bare en port som fungerer på Wii. Jeg hadde ønsket at det første Fire Emblem spillet til Wii kunne gjort mer utav konsollen den er på, men det jeg hører alle sier at selv om det er et GC spill, så er det et forbanna bra GC spill, gameplayet er fremdeles på topp. Så dersom man setter forventningene til Fire Emblem til det at man forventer et GC spill så blir man absolutt ikke misfornøyd. Jeg kommer garantert til å kjøpe det, det hadde vert det samme for meg om det stod Gamecube eller Wii på coveret, for spillene er så knakande bra at de som dracula sier, skuffer aldri.

Lenke til kommentar
Tja, må alle Wii-spill på død og liv bruke Wiimotens unike egenskaper? Tradisjonelle spill blir ikke nødvendigvis bedre med et Wii-fisert kontrollsystem.

8318898[/snapback]

Nei, det er riktig. Men tenkt deg når du sitter foran pc-en din, hvordan blar du i startmenyen? Piler du deg opp og ned med piltastene, eller peker du med musa? Tenkte meg det. Det føles så tungvindt å pile seg rundt i valgene i Fire Emblem når man vet hvilket alternativ konsollen kan tilby...

Lenke til kommentar

Hvordan blir det gjordt? Det med at spill som SPM blir forsinket med 4 måneder her i Europa, har fått meg opp på gjerdet igjen når det gjelder Wii. Det er samme dritten på DS (Elite Beat Agents er fortsatt ikke annonsert her), men da kan man ihvertfall importere spillene selv siden DS'en er region-fri.

Lenke til kommentar

Har det på maskinen nå :) Drit gøy :p Digger blandingen mellom 2d og 3d. Litt mye tekst-lesing då, men det bidrar bare til å fortelle handlingen bedre.

 

Edit: Har fått spelt det litt meir no og eg kan si at det er bare i begynnelsen at alle teksten er irriterende. Vil heilt klart si at dette er det beste wii spillet eg har spillt til no og eg har 16 spill... Ja dette inkulderer også zelda

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

OT:

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Paper Mario (GC) til en billig penge (~300kr)?

 

Var innom EBgames i dag og der kosta det 599,- :hrm:

Hadde håpet på noe ala Classic/Platinum utgave til 299,-

 

(Kjøpte meg Spellforce 2: Shadow Wars Collectors Edition til 99,-! Har vanlige utgaven fra før da men :p )

 

Edit: Finnes det flere enn ett Paper Mario spill til GC?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...