Tim Pop Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vel, vi må nå engang tenke på at ikke alle er like og at det faktisk finnes folk som liker Mario Baseball og denslags.. Jeg er ikke en av dem, men jeg finner meg andre ting å irritere meg over. Skulle gjerne sett Master Chief Golf.. kan ikke tenke meg at det ikke hadde solgt Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Alternativet er gjerne å finne opp nye karakterer for hvert spill, og da blir det alltid halvhjerta figurer som "kul hippiefyr" "rocka punker" "dum blondine" "gæren professor" Nei, holder meg til mario & co Endret 12. februar 2007 av rulleguru Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det blir sikkert bra, men jeg tviler på at det klarer å leve opp til Paper Mario 1 og 2. 7930049[/snapback] Når du skriver 1 & 2, mener du da 1 som i N64-spillet og 2 som i GC spillet, eller har jeg gått glipp av noe her? 7930629[/snapback] Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Men.. men.. Mario kart er jo den beste arcade-racer serien noensinne, det er jo bare ett faktum Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Melking er det jo forsåvidt, men når det kommer såpass nyskapende og underholdende spinoffs som Mario Kart, Super Smash Bros. og Paper Mario utav Mario-konseptet klager ikke jeg. Åtte Mario Parties er dog noe man kunne vært foruten. 7930808[/snapback] Men så har du jo de Mario Partyene som er utrolig bra, nemlig 1, 2 og 3.. Til dels en som er til GC, husker ikke hvilken.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Synes det er fint at serier som Mario og Pokemon sporer av jeg Mario tennis osv. kan jo bli kjempe bra til Wii Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Previews: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3157813 http://www.gamespot.com/wii/rpg/superpaper...tml?sid=6166990 video: http://www.gamevideos.com/video/id/9853 Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 div videolinker Ser helt vannvittig rått ut. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Bilder bilder bilder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette kan bli spillet som får meg til å punge ut for en Wii. Krysser fingrene for en april-lansering i Norge også. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ser at det ikke er noen som har linket til filmene hos GameTrailers, IGN og GameSpot. Dette ser utrolig vittig ut. Gleder meg som et barn på julaften... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Rpgfantast som jeg er, så er jeg litt skeptisk til at de gjør det så plattform aktig. Men det er flott at de prøver noe nytt. Det begynner å bli en grense for hvor mange spill de kan melke ut av det gamle sammarbeidet med squaresoft. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette skal handles når det kommer! Når kommer det? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette skal handles når det kommer! Når kommer det? 8109115[/snapback] I starten av April i USA hvertfall. Til Europa er vel fortsatt TBA, men juni er vel ikke usannsynlig? Bare spekulasjon fra min side. Det tok 1mnd fra Paper Mario til GC ble lansert i USa til det kom til Europa. Kan jo regne med noe av det samme nå også. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 I starten av April i USA hvertfall. Til Europa er vel fortsatt TBA, men juni er vel ikke usannsynlig? Bare spekulasjon fra min side. Det tok 1mnd fra Paper Mario til GC ble lansert i USa til det kom til Europa. Kan jo regne med noe av det samme nå også. 8109853[/snapback] Ok, gleder meg! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Syns det så knall ut jeg. Akkurat et sånt spill jeg trenger når jeg bare skal slappe av forann skjermen. Blir nok til en liten invistering mens jeg venter på Galaxy her ja! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 http://www.nintendoworldreport.com/impress...cfm?artid=13066 Ser på den siste videoen at "stjerne-slutten" fra SMB3 er tilbake...! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 vurderer og kjøpe meg en wii for og spille mario og zelda på den. men da blir det vel og vente på det neste zelda spillet eller super paper mario før jeg kjøper en konsoll Lenke til kommentar
kottila Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 vurderer og kjøpe meg en wii for og spille mario og zelda på den. men da blir det vel og vente på det neste zelda spillet eller super paper mario før jeg kjøper en konsoll 8125937[/snapback] Hvis du venter på det neste zeldaspillet, så skal du få vente en god stund...Er paper mario det første 2 (.5)D konsoll Mario siden SMW? Siden vi er utenfor EU burde da vi kunne få spillet samtidig som amerikanerne, jeg bryr meg katta om å ha fransk, svensk og tysk oversettelse av alt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå