ballerusk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 .. kommer den 9. april i USA Nintendo of America Requests the Pleasure of Your Company at the Marriage of Peach to Bowser on the 9th Day of April 2007 The nuptials will take place at the beginning of Super Paper Mario™, which will be available for Nintendo's hot new Wii™ home video game system. Those who wish to attend - or thwart - the ceremony will need to switch between 2-D and 3-D. Kilde Amerikansk versjon (NTSC-U/C) Japansk versjon (NTSC-J) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mario ruller videre med melkspann i hendene ja Lenke til kommentar
patham Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja den store Super Mario kua vil aldri bli tømt, ihvertfall ikke i dette århundret Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ja, for allt som har med Mario å gjøre må jo være et melkeprodukt. Er alle filmer med samme skuespiller melkeprodukter? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Viss det kommer 9.april i Amerika, når er det ventet i Norge? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Før sommeren forhåpentligvis. Er vel noe tekst som skal oversettes til tross for at dette hovedsaklig er et plattformspill. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mario ruller videre med melkspann i hendene ja 7926687[/snapback] Ja de bør slutte å lage Mario spill. Finnes ikke kvalitet. Seriøst, hvem pokker bryr seg om det blir "melka"? Så lenge man kan kjøpe Mario spill og vite at det er kvalitet man får så er det ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Det er stor grunn til å glede seg. Det forrige Paper Mario er blant de 3 beste spillene jeg har spilt. Viktig er det å få med seg at dette ikke nødvendigvis er et Wii spill, men lanseres til GC. Edit: Whoa, dreit meg ut. Så på 2 linker at det var til GC, på den første linken var det Wii. My bad.. Endret 12. februar 2007 av Tim Pop Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er flyttet til Wii. Altså kommer det vel ikke til GC. Gleder meg stort til dette spillet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Yes, gledet meg veldig til dette da det ble annonsert til GC for ca et år siden, men har ikke hørt noe fra det før nå. De to andre spillene i seriene var rett og slett geniale. Håper det kommer til Norge ikke så altfor lenge etter 9. April. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 au au, jeg må opprette ett Wii-fond. Mars og April kommer det så sinnsykt mye bra spill. Kommer Sonic denne måneden i eu også forresten? Så den var bumpa opp til 28.feb i usa. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 au au, jeg må opprette ett Wii-fond. Mars og April kommer det så sinnsykt mye bra spill.Kommer Sonic denne måneden i eu også forresten? Så den var bumpa opp til 28.feb i usa. 7927988[/snapback] Kommer ikke før i mars, men du behøver ikke akkurat vente lenge. 2. Mars er datoen http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72862 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De to foregående Paper Mario-spillene var fantastiske, men jeg er allikevel litt skeptisk til dette. Fokuset på platforming og den mer stiliserte grafikken er ikke nødvendigvis det jeg ser etter i et Paper Mario-spill. Det blir sikkert bra, men jeg tviler på at det klarer å leve opp til Paper Mario 1 og 2. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mario ruller videre med melkspann i hendene ja 7926687[/snapback] Åja? Paper Mario er en av de beste spillseriene noen gang lagd (jeg må si at jeg har bare spillt det til GC, ikke til N64, but still).. Nyskapende spill som Paper Mario er alt annet en melking.. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det blir sikkert bra, men jeg tviler på at det klarer å leve opp til Paper Mario 1 og 2. 7930049[/snapback] Når du skriver 1 & 2, mener du da 1 som i N64-spillet og 2 som i GC spillet, eller har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Mario ruller videre med melkspann i hendene ja 7926687[/snapback] Åja? Paper Mario er en av de beste spillseriene noen gang lagd (jeg må si at jeg har bare spillt det til GC, ikke til N64, but still).. Nyskapende spill som Paper Mario er alt annet en melking.. 7930597[/snapback] Nå mente han ikke at selveste spillkonseptet var melking, men at mario blir puttet i anhver spillserie fra Nintendo. Det er som man skulle hatt Paper Master Chief, Master Chief Galaxy, Master Chief sunshine, Master Chief gokart, Master Chief Tennis, Master Chief Golf o.s.v o.s.v. Endret 12. februar 2007 av Zic0 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mario ruller videre med melkspann i hendene ja 7926687[/snapback] Åja? Paper Mario er en av de beste spillseriene noen gang lagd (jeg må si at jeg har bare spillt det til GC, ikke til N64, but still).. Nyskapende spill som Paper Mario er alt annet en melking.. 7930597[/snapback] Nå mente han ikke at selveste spillkonseptet var melking, men at mario blir puttet i anhver spillserie fra Nintendo. Det er som man skulle hatt Paper Master Chief, Master Chief Galaxy, Master Chief sunshine, Master Chief gokart, Master Chief Tennis, Master Chief Golf o.s.v o.s.v. 7930652[/snapback] Joda, sant det.. Er enig i at Mario Tennis osv. er melking.. Men imotsetning til andre digger jeg spill som Mario Party, og Mario kart. + Plattformspillene, da Men spill som f.eks Mario Tennis o.l har jeg ingenting til overs for.. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg for min del gleder meg til et Mario-plattformspill i den grafiske stilen til Paper Mario. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Melking er det jo forsåvidt, men når det kommer såpass nyskapende og underholdende spinoffs som Mario Kart, Super Smash Bros. og Paper Mario utav Mario-konseptet klager ikke jeg. Åtte Mario Parties er dog noe man kunne vært foruten. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Melking er det jo forsåvidt, men når det kommer såpass nyskapende og underholdende spinoffs som Mario Kart, Super Smash Bros. og Paper Mario utav Mario-konseptet klager ikke jeg. Åtte Mario Parties er dog noe man kunne vært foruten. 7930808[/snapback] Ja kan være enig med at Mario Party serien ble litt overkill. Men jeg er fremdeles spent på om det greier å fornye seg litt på Wii'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå