Gå til innhold

Super Paper Mario [Wii]

ballerusk

Anbefalte innlegg

.. kommer den 9. april i USA

Nintendo of America Requests the Pleasure of Your Company at the Marriage of

Peach

to

Bowser

on the 9th Day of April 2007

The nuptials will take place at the beginning of Super Paper Mario™, which will be available for Nintendo's hot new Wii™ home video game system. Those who wish to attend - or thwart - the ceremony will need to switch between 2-D and 3-D.

Kilde

Amerikansk versjon (NTSC-U/C)

Japansk versjon (NTSC-J)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mario ruller  videre med melkspann i hendene ja :wee:

7926687[/snapback]

Ja de bør slutte å lage Mario spill. Finnes ikke kvalitet.

Seriøst, hvem pokker bryr seg om det blir "melka"? Så lenge man kan kjøpe Mario spill og vite at det er kvalitet man får så er det ingen grunn til å klage.

Lenke til kommentar

Det er stor grunn til å glede seg. Det forrige Paper Mario er blant de 3 beste spillene jeg har spilt. Viktig er det å få med seg at dette ikke nødvendigvis er et Wii spill, men lanseres til GC.

Edit:

Whoa, dreit meg ut. Så på 2 linker at det var til GC, på den første linken var det Wii. My bad..

Endret av Tim Pop
Lenke til kommentar

De to foregående Paper Mario-spillene var fantastiske, men jeg er allikevel litt skeptisk til dette. Fokuset på platforming og den mer stiliserte grafikken er ikke nødvendigvis det jeg ser etter i et Paper Mario-spill.

Det blir sikkert bra, men jeg tviler på at det klarer å leve opp til Paper Mario 1 og 2.

Lenke til kommentar

7926687[/snapback]

Åja? Paper Mario er en av de beste spillseriene noen gang lagd (jeg må si at jeg har bare spillt det til GC, ikke til N64, but still)..

Nyskapende spill som Paper Mario er alt annet en melking..

7930597[/snapback]

Nå mente han ikke at selveste spillkonseptet var melking, men at mario blir puttet i anhver spillserie fra Nintendo. Det er som man skulle hatt Paper Master Chief, Master Chief Galaxy, Master Chief sunshine, Master Chief gokart, Master Chief Tennis, Master Chief Golf o.s.v o.s.v.

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

7926687[/snapback]

Åja? Paper Mario er en av de beste spillseriene noen gang lagd (jeg må si at jeg har bare spillt det til GC, ikke til N64, but still)..

Nyskapende spill som Paper Mario er alt annet en melking..

7930597[/snapback]

Nå mente han ikke at selveste spillkonseptet var melking, men at mario blir puttet i anhver spillserie fra Nintendo. Det er som man skulle hatt Paper Master Chief, Master Chief Galaxy, Master Chief sunshine, Master Chief gokart, Master Chief Tennis, Master Chief Golf o.s.v o.s.v.

7930652[/snapback]

Joda, sant det.. Er enig i at Mario Tennis osv. er melking.. Men imotsetning til andre digger jeg spill som Mario Party, og Mario kart. + Plattformspillene, da :)

Men spill som f.eks Mario Tennis o.l har jeg ingenting til overs for..

Lenke til kommentar
Melking er det jo forsåvidt, men når det kommer såpass nyskapende og underholdende spinoffs som Mario Kart, Super Smash Bros. og Paper Mario utav Mario-konseptet klager ikke jeg. Åtte Mario Parties er dog noe man kunne vært foruten.

7930808[/snapback]

Ja kan være enig med at Mario Party serien ble litt overkill. Men jeg er fremdeles spent på om det greier å fornye seg litt på Wii'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...