temo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå. Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå. Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine. 7926380[/snapback] Hvilken ekstern harddisk har du? type og modell? Edit: 100 innlegg Endret 12. februar 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
temo Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå. Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine. 7926380[/snapback] Hvilken ekstern harddisk har du? type og modell? Edit: 100 innlegg 7926395[/snapback] Det er en Lacie 200 GB ca 2 år gammel Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå. Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine. 7926380[/snapback] Hvilken ekstern harddisk har du? type og modell? Edit: 100 innlegg 7926395[/snapback] Det er en Lacie 200 GB ca 2 år gammel 7929850[/snapback] hmm, du fikk med noe installasjonscd eller noe slikt? du kan sjekke om de har drivere på hjemmesida til Lacie som er tilpasset til ditt os-system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå