d'espresso Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mange av de sangene spiller de svært sjeldent/aldri.. Hadde vært fett om de spillte "Holier Than Thou".. Men shit au, visste at den aldri kom til å komme Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kanskje veldig gamle nyheter for denne tråden her, men jaja: Fra Metallica.com MESSAGE FROM JAMES7/20/2007 In the last few weeks there have been a lot of rumors flying around saying that I was detained by airport security in London while on tour in Europe. I'm here to tell you that it never happened . . . pure fabrication! The story is simply that there is no story . . . it's scary how gullible and easily fooled the press is! With that said, we had a blast out there on the "Sick of the Studio" tour and big thanks to everyone who came out to the shows and to the crew who made it happen. Now back to the studio . . . Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje veldig gamle nyheter for denne tråden her, men jaja: Fra Metallica.com MESSAGE FROM JAMES7/20/2007 In the last few weeks there have been a lot of rumors flying around saying that I was detained by airport security in London while on tour in Europe. I'm here to tell you that it never happened . . . pure fabrication! The story is simply that there is no story . . . it's scary how gullible and easily fooled the press is! With that said, we had a blast out there on the "Sick of the Studio" tour and big thanks to everyone who came out to the shows and to the crew who made it happen. Now back to the studio . . . 9180589[/snapback] Jepp, old news Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 No Leaf Clover var overraskende bra live også faktisk 9173154[/snapback] No Leaf Clover har da alltid bare vært ei live låt, eller? Ble ikke den laget til S&M konserten? Den har ikke blitt gitt ut i studioversjon, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den og Human var de to nye låtene som kom med S&M skiva. No Leaf Clover er jo den beste låta i mine øyne/ører... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 -Human er fetere. Tøff som faen med monsterriff. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Noen som husker M81 t-shirtene de solgte på Valle Hovin? Tenkte det stod for Metallica, established 1981. Kanskje James har fått ideen fra denne galaxen?: http://www.msnbc.msn.com/id/19810770/displaymode/1107/s/2 Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Tviler :!: Men man vet jo aldri Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tviler :!: Men man vet jo aldri 9191151[/snapback] James Hetfield virker jo som en smart mann, så jeg tviler ikke på om han har lest om galaxer før Kanskje ikke helt hans interesse, men kanskje han har kommet over det tilfeldig Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tviler :!: Men man vet jo aldri 9191151[/snapback] James Hetfield virker jo som en smart mann, så jeg tviler ikke på om han har lest om galaxer før Kanskje ikke helt hans interesse, men kanskje han har kommet over det tilfeldig 9191272[/snapback] Smart mann med langt grått skjegg Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tviler :!: Men man vet jo aldri 9191151[/snapback] James Hetfield virker jo som en smart mann, så jeg tviler ikke på om han har lest om galaxer før Kanskje ikke helt hans interesse, men kanskje han har kommet over det tilfeldig 9191272[/snapback] Smart mann med langt grått skjegg 9191461[/snapback] James' Goatee ftw Njaa! Jeg vet ikke, det er vel mulig han har sett det, men tror egentlig ikke det er en sammenheng Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Den Store Metallica-tråden! Her kan dere ta off-topicen som har forekommet i denne tråden, ser det blir en del Endret 4. august 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Den tråden din var visst stengt, gutten Det bør vel snart denne også siden det er en mnd siden konserten. Endret 4. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, denne blir vel stengt snart den også ville jeg tro. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Viss den blir stengd er det sikkert ikkje fordi den har vore open so lenge etter konserten, men fordi enkelte skapar merksemd kring det at den har vore open so lenge etter konserten... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kan vi ikke beholde denne her da? Er jo mye mer brukt en den andre tråden, og det er jo generell diskusjon her og? Kan vi ikke bare bytte tittelen da? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kan vi ikke beholde denne her da? Er jo mye mer brukt en den andre tråden, og det er jo generell diskusjon her og? Kan vi ikke bare bytte tittelen da? 9208361[/snapback] Støttes. Endre tittel så holder me det gående med diskusjon rundt dette flotte orkesteret. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Støttes av meg også! Synes denne posten har vært et godt påfunn. Før konserten var jeg inne og leste litt og posta litt, tror jeg, og allerede på vei hjem tenkte jeg på å lage en "The Valle Hovin Aftermath" post om hvordan konserten, men så så jeg at folk var godt i gang på denne. Er "The Valle Hovin Aftermath" et brukbart navnebytte? kan jo også legge til noe om Metallica og 2007 i navnet... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kan jo bare gjøre om til en vente tråd til den neste konserten som forhåpentligvis kommer til året. Så kan jo bare kalle den Metallica til når & hvor? '08 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har vi ein stor Metallica tråd på forumet? Blir kanskje litt tidlig å diskutere evt. konsert til neste år..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg