Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Ok, men du mener vel i begynnelsen av 2008?

9161694[/snapback]

Jepp, my bad :)

 

JEg vil ikke tro de kommer tilbake til neste år. Jeg vil tro at de gir ut det nye albummet, så drar de på turne i USA før de kommer hit igjen.. Det er vel mulig de rekker hit igjen før 2009, men jeg tviler..

9156317[/snapback]

Band pleier å legge USA til siste dele av en turne, om det er en verdens turne, eller bare USA + Europa ;)

9162209[/snapback]

 

Ja, det er vel normen, men som sagt ville jeg tro de tar USA/Oceania først nå siden de har vært i Europa så mye nå i det siste :hmm:

 

Det finner vi ut når den tiden kommer ;)

9164280[/snapback]

Det er ikke bare nordmenn du, Tool hadde sin Europa + USA turne med 10,000 days slik, Roger Waters sin verdensturne var også slik. Er nok flere tilfeller, men er egentlig bare små pirk, kommer de så kommer de.

9164767[/snapback]

 

Ordet 'norm' ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå bare vente til jeg kommer hjem fra ferie :) Kommer nok til å kjøpe FLAC versjonen :D Det står på sidene demmes at man kan brenne ut med Nero, men leste at noen hadde problemer med dette tidligere i tråden.. Har andre hatt erfaringer med utbrenning av cd og FLAC filene?

Lenke til kommentar
Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html

 

Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem :) Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser :hmm:

9169865[/snapback]

ja det var meg det ;P

nero taklet det ikke, og det sto at jeg ikke hadde rettigheter til å bruke filene. men jeg brukte bare mediamonkey til å brenne det ut :)

Lenke til kommentar
Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html

 

Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem :) Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser :hmm:

9169865[/snapback]

ja det var meg det ;P

nero taklet det ikke, og det sto at jeg ikke hadde rettigheter til å bruke filene. men jeg brukte bare mediamonkey til å brenne det ut :)

9169940[/snapback]

 

Okay.. Kan man "importere"/rippe sangene inn på pcen igjen som en hvilken som helst annen cd i etterkant?

Lenke til kommentar
Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html

 

Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem :) Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser :hmm:

9169865[/snapback]

ja det var meg det ;P

nero taklet det ikke, og det sto at jeg ikke hadde rettigheter til å bruke filene. men jeg brukte bare mediamonkey til å brenne det ut :)

9169940[/snapback]

 

Okay.. Kan man "importere"/rippe sangene inn på pcen igjen som en hvilken som helst annen cd i etterkant?

9170007[/snapback]

ja

Lenke til kommentar
jeg syns det burde lages en film av det de viste på storskjermene jeg...

Det hadde vært drit fett!

9162367[/snapback]

Hadde nok vært litt tynt med den lille Battery-saken som en hel film :p

9162685[/snapback]

 

Det var da mye mer enn bare battery som kom på skjermene...

Lenke til kommentar
No Leaf Clover var overraskende bra live også faktisk. Justice var fantastisk å høre i fullversjon. Savna bare Eye of the Beholder, men men.

9173154[/snapback]

 

Synd de ikke spiller "Eye of the Beholder" live. De spilte den som åpning i "Justice Medley" i Black Album-touren.

 

Den sangen har tidenes metalintro. Særlig på høyt volum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...