Strat90 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ok, men du mener vel i begynnelsen av 2008? 9161694[/snapback] Jepp, my bad JEg vil ikke tro de kommer tilbake til neste år. Jeg vil tro at de gir ut det nye albummet, så drar de på turne i USA før de kommer hit igjen.. Det er vel mulig de rekker hit igjen før 2009, men jeg tviler.. 9156317[/snapback] Band pleier å legge USA til siste dele av en turne, om det er en verdens turne, eller bare USA + Europa 9162209[/snapback] Ja, det er vel normen, men som sagt ville jeg tro de tar USA/Oceania først nå siden de har vært i Europa så mye nå i det siste Det finner vi ut når den tiden kommer 9164280[/snapback] Det er ikke bare nordmenn du, Tool hadde sin Europa + USA turne med 10,000 days slik, Roger Waters sin verdensturne var også slik. Er nok flere tilfeller, men er egentlig bare små pirk, kommer de så kommer de. 9164767[/snapback] Ordet 'norm' Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Heh.. Tenker jeg skal kjøpe LiveMetallica CDen fra Oslo nå snart. Hvordan betaler man? Som med vanlig kredittkort kjøp? Takker for svar Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Heh.. Tenker jeg skal kjøpe LiveMetallica CDen fra Oslo nå snart. Hvordan betaler man? Som med vanlig kredittkort kjøp? Takker for svar 9169634[/snapback] korrekt. du bare plotter inn visa eller mastercard infoen, og voila, så har du kjøpt den Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Glimrende Gleder meg til å høre konserten igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Koster usle 10 dollar. 57 kroner ca. Det er nok låter til en dobbelcd. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nå bare vente til jeg kommer hjem fra ferie Kommer nok til å kjøpe FLAC versjonen Det står på sidene demmes at man kan brenne ut med Nero, men leste at noen hadde problemer med dette tidligere i tråden.. Har andre hatt erfaringer med utbrenning av cd og FLAC filene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 FLAC-versjonen er ca 913MB, det er vel problemet? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser Endret 29. juli 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser 9169865[/snapback] ja det var meg det ;P nero taklet det ikke, og det sto at jeg ikke hadde rettigheter til å bruke filene. men jeg brukte bare mediamonkey til å brenne det ut Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser 9169865[/snapback] ja det var meg det ;P nero taklet det ikke, og det sto at jeg ikke hadde rettigheter til å bruke filene. men jeg brukte bare mediamonkey til å brenne det ut 9169940[/snapback] Okay.. Kan man "importere"/rippe sangene inn på pcen igjen som en hvilken som helst annen cd i etterkant? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nå har jeg Oslo konserten! Har ikke hørt så veldig mye fra den enda, hørt frem til Orion.. Resten skal jeg høre på iPoden min Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sanglisten er jo delt inn i to cder: http://livemetallica.com/download_mp3_flac..._Oslo,_NOR.html Jeg trenger ikke ha dette på én CD, så for min del er ikke dette noe problem Problemet jeg leste om var skrivebeskyttelser 9169865[/snapback] ja det var meg det ;P nero taklet det ikke, og det sto at jeg ikke hadde rettigheter til å bruke filene. men jeg brukte bare mediamonkey til å brenne det ut 9169940[/snapback] Okay.. Kan man "importere"/rippe sangene inn på pcen igjen som en hvilken som helst annen cd i etterkant? 9170007[/snapback] ja Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 jeg syns det burde lages en film av det de viste på storskjermene jeg...Det hadde vært drit fett! 9162367[/snapback] Hadde nok vært litt tynt med den lille Battery-saken som en hel film 9162685[/snapback] Det var da mye mer enn bare battery som kom på skjermene... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Når jeg faktisk tenker meg om er jeg ganske fornøyd med setlista egentlig. Greit nok, vi fikk ikke "For Whom the Bell Tolls" eller "The Four Horsemen", men vi fikk til gjengjeld "Welcome Home", "Whiplash", "...And Justice For All" og "Battery", som ikke var faste i setlista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) No Leaf Clover var overraskende bra live også faktisk. Justice var fantastisk å høre i fullversjon. Savna bare Eye of the Beholder, men men. Endret 30. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nah no leaf var ikkje da stora for meg, irriterer meg at me gjekk glipp av eit par høgdare som f.eks bells, horsemen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 No Leaf Clover var overraskende bra live også faktisk. Justice var fantastisk å høre i fullversjon. Savna bare Eye of the Beholder, men men. 9173154[/snapback] Synd de ikke spiller "Eye of the Beholder" live. De spilte den som åpning i "Justice Medley" i Black Album-touren. Den sangen har tidenes metalintro. Særlig på høyt volum. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er mange sanger jeg syns de skulle spilt live! Det er faktisk mange av favorittene mine de aldri har spilt live!(Jeg er Black Album fan ) Se her: http://metlists.com/songcounts.htm -Don't Tread On Me -The Frayed Ends Of Sanity -My Friend Of Misery -The Struggle Within -To Live Is To Die Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg