Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentet fra http://lista.vg.no/:

 

- Norges offisielle hitliste er basert på siste ukes salg hos ca. 100 musikkforhandlere over hele landet.

- Grunnlagsdata innhentet i samarbeid med Nielsen Soundscan International.

- Copyright: VG/GGF. Utarbeidet av GGF for VG og NRK.

- Musikken er gjengitt med tillatelse fra TONO/NCB.

- Uautorisert kopiering er ulovlig. Musikken er lisensiert av FONO/IFPI.

- Enhver viderekopiering er forbudt i henhold til Åndsverksloven §45.

- All lyd er tilrettelagt av Arphiola.

- Disse har laget arkivet

- Tilrettelagt av Aptoma AS

Lenke til kommentar

Det er garantert sanger som er nedlastet. Jeg tror ikke det finnes gamle Metallica-singler i butikkene, jeg tror ikke engang de produserer singler fra Black Album lenger, og jeg har kontakter i Norges to største platekjeder, ingen av disse har gamle Metallica-singler i sitt sortiment nå, og jeg tviler sterkt på at noen andre, mindre kjeder har det da.

Lenke til kommentar
VG-Lista Topp 20 har ingenting med nedlasting å gjøre. Ingen vits å være så bastant "det må være". Fakta er at lista er basert på platesalg i 100 butikker. That's it. Get over it.

9154492[/snapback]

Ingen grunn til å være så bastant, "fakta er".

 

Fakta er at dette er nedlasting. Metallica-singler fra Black Album produseres ikke lenger, enkelt og greit. Ingen butikker som fører slikt nå.

 

Beviset finner du enkelt og greit på VG-Lista. Metallica har plass nr. 3, 7 og 8 på "Topp 20 Single". Men hvis du velger "Topp 10 Nedlasting" og "Topp 10 Single Fysisk" så får du svaret. Metallica har plass nr. 2, 5 og 8 på nedlastingslista, og (selvsagt) ingen plasser på single fysisk-lista.

 

That's it. Get over it. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...