Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, skal "love" deg at du tar feil. Eg stod å skrek ORION ORION ORION som eneste person der eg stod lenge før det i det hele tatt var noen hentydning til at Orion var neste låt - og 3-4 stykker snudde seg og glodde.

 

EDIT: Eg stod forøvrig blant noen som virket som de nettopp hadde oppdaget Metallica.

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Nei. Det ER ingen som ser rart på akkurat DEG. Du bare tror det i hodet ditt.

Det er derfor nordmenn er så reserverte på konserter ift. Hellas eller Rio.

Vi er redde for å "dumme oss ut" og se teite ut hvis vi tar av litt ekstra.

9148642[/snapback]

 

Jo faktisk, mange rundt meg som ikke kunne sanger som Disposable Heroes og Justice i det hele tatt, og bare kunne hittene.

Lenke til kommentar
Mistet vel ikke stemmen helt, men den ble dårligere og dårligere. Tror jeg var stum etter "I was born for dying" på Disposable Heroes, folk rundt meg så rart på meg, var ikke så mange som kunne den sangen :) Kanskje den beste på MOP.

9147949[/snapback]

 

I agree :D Mange så rart på meg når jeg sang med gjennom hele sangen, skjønner ikke hvorfor det er så "få" som kan den :hmm:

Lenke til kommentar

Stod å skreik "DIE, DIE, DIE!" på Creeping Death og folk så bare rart på meg.. Men det hindra ikke meg :p

 

Da Master of Puppets (min favorittsang av Metallica) startet.. Vel, jeg visste den kom til å komme litt midt i, og jeg bare.. Følte det, liksom.. :p

Vel, det var stort for meg.. Hoppet rundt som en gal og ropte teksten hele tiden. Ahh.. Gode minner.. :)

Lenke til kommentar

Forventet å se fyrverkeriet igjen når jeg sjekka ut One-videoen fra Athens, men så var det visst ikke lov å bruke pyro der, så det var en slapp One-intro med bare lydeffekter. Den var også kortet ned med ett minutt. Sikkert fordi publikum ville bli lei av å bare stå og høre på lydeffekter i 2 minutter. Men det beste fyrverkeriet var på Enter Sandman, når fyrverkeriet gikk opp i lufta totalt i sync med BOO!

 

Jeg hadde også en helt klar feeling for at NÅ kommer Master of Puppets, etter den laaaaaaaaange sustaina tonen etter Fade to Black. Den bare MÅTTE komme etter en rolig låt. Også bare DA....DA DA DAAAAAAAAA

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Forventet å se fyrverkeriet igjen når jeg sjekka ut One-videoen fra Athens, men så var det visst ikke lov å bruke pyro der, så det var en slapp One-intro med bare lydeffekter. Den var også kortet ned med ett minutt. Sikkert fordi publikum ville bli lei av å bare stå og høre på lydeffekter i 2 minutter. Men det beste fyrverkeriet var på Enter Sandman, når fyrverkeriet gikk opp i lufta totalt i sync med BOO!

 

Jeg hadde også en helt klar feeling for at NÅ kommer Master of Puppets, etter den laaaaaaaaange sustaina tonen etter Fade to Black. Den bare MÅTTE komme etter en rolig låt. Også bare DA....DA DA DAAAAAAAAA

9149559[/snapback]

Det med Etner Sandman var så genialt.. Så mange ganger jeg har sett det live på DVD visste jeg at når "BOO!!" og fyrverkeriet kom skulle jeg hoppe som et helvete.. Ahh.. Så utrolig deilig da det kom :) Jeg og 4-5-6 andre lagde en stadig voksende liten moshpit under Battery tror jeg.. Så utrolig bra måte å få ut aggresjon på! :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Hellas-gjengen er også helt sinnssyk. Vi nordmenn er nok ikke så vant til å lage liv på konserter som de er sørover i Europa. Det er bra trøkk i Oslo-publikum og, men vi falmer ift Athens. Der er en grunn til at så mange liveplater er tatt opp i Athen.

 

For ikke å snakke om Sør-Amerika, de er gærne. Har tilogmed hørt black metal-konserter fra brasil som høres ut som publikum er på fotballkamp.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hellas-gjengen er også helt sinnssyk. Vi nordmenn er nok ikke så vant til å lage liv på konserter som de er sørover i Europa. Det er bra trøkk i Oslo-publikum og, men vi falmer ift Athens. Der er en grunn til at så mange liveplater er tatt opp i Athen.

 

For ikke å snakke om Sør-Amerika, de er gærne. Har tilogmed hørt black metal-konserter fra brasil som høres ut som publikum er på fotballkamp.

9150858[/snapback]

 

Dette er et meget godt eksempel på det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...