Jarek Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Til neste konsert samler vi en gjeng som blir sett rart på, men som nyter konserten enda mer Endret 26. juli 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nei. Det ER ingen som ser rart på akkurat DEG. Du bare tror det i hodet ditt. Det er derfor nordmenn er så reserverte på konserter ift. Hellas eller Rio. Vi er redde for å "dumme oss ut" og se teite ut hvis vi tar av litt ekstra. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Nei, skal "love" deg at du tar feil. Eg stod å skrek ORION ORION ORION som eneste person der eg stod lenge før det i det hele tatt var noen hentydning til at Orion var neste låt - og 3-4 stykker snudde seg og glodde. EDIT: Eg stod forøvrig blant noen som virket som de nettopp hadde oppdaget Metallica. Endret 26. juli 2007 av Jarek Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nei. Det ER ingen som ser rart på akkurat DEG. Du bare tror det i hodet ditt.Det er derfor nordmenn er så reserverte på konserter ift. Hellas eller Rio. Vi er redde for å "dumme oss ut" og se teite ut hvis vi tar av litt ekstra. 9148642[/snapback] Jo faktisk, mange rundt meg som ikke kunne sanger som Disposable Heroes og Justice i det hele tatt, og bare kunne hittene. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Mistet vel ikke stemmen helt, men den ble dårligere og dårligere. Tror jeg var stum etter "I was born for dying" på Disposable Heroes, folk rundt meg så rart på meg, var ikke så mange som kunne den sangen Kanskje den beste på MOP. 9147949[/snapback] I agree Mange så rart på meg når jeg sang med gjennom hele sangen, skjønner ikke hvorfor det er så "få" som kan den Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Man må alltid regne med på slike storkonserter i Norge kommer det mange som har lite peil på bandet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hører på opptaket fra oslo. Trist å ikke se de enorme bombene og fyrverkeriet på One og Enter Sandman, bare høre *PANG* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Stod å skreik "DIE, DIE, DIE!" på Creeping Death og folk så bare rart på meg.. Men det hindra ikke meg Da Master of Puppets (min favorittsang av Metallica) startet.. Vel, jeg visste den kom til å komme litt midt i, og jeg bare.. Følte det, liksom.. Vel, det var stort for meg.. Hoppet rundt som en gal og ropte teksten hele tiden. Ahh.. Gode minner.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hører på opptaket fra oslo. Trist å ikke se de enorme bombene og fyrverkeriet på One og Enter Sandman, bare høre *PANG* 9149442[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=Qq4ISRJexRA Dårlig lyd, men deilig å se det igjen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis folk kikker rart på noen fordi de er engasjerte og synger med har de lite på en konsert å gjøre. Så høyt vi sang (eller hvertfall rundt meg) så kan det umulig være mange av de kjipe folka. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Neste år skal jeg ha Hetfield Turban skjegg Hvis jeg greier det da.. Er snart 17 år. Har spart i litt over 1 uke eller noe nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Forventet å se fyrverkeriet igjen når jeg sjekka ut One-videoen fra Athens, men så var det visst ikke lov å bruke pyro der, så det var en slapp One-intro med bare lydeffekter. Den var også kortet ned med ett minutt. Sikkert fordi publikum ville bli lei av å bare stå og høre på lydeffekter i 2 minutter. Men det beste fyrverkeriet var på Enter Sandman, når fyrverkeriet gikk opp i lufta totalt i sync med BOO! Jeg hadde også en helt klar feeling for at NÅ kommer Master of Puppets, etter den laaaaaaaaange sustaina tonen etter Fade to Black. Den bare MÅTTE komme etter en rolig låt. Også bare DA....DA DA DAAAAAAAAA Endret 26. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Forventet å se fyrverkeriet igjen når jeg sjekka ut One-videoen fra Athens, men så var det visst ikke lov å bruke pyro der, så det var en slapp One-intro med bare lydeffekter. Den var også kortet ned med ett minutt. Sikkert fordi publikum ville bli lei av å bare stå og høre på lydeffekter i 2 minutter. Men det beste fyrverkeriet var på Enter Sandman, når fyrverkeriet gikk opp i lufta totalt i sync med BOO! Jeg hadde også en helt klar feeling for at NÅ kommer Master of Puppets, etter den laaaaaaaaange sustaina tonen etter Fade to Black. Den bare MÅTTE komme etter en rolig låt. Også bare DA....DA DA DAAAAAAAAA 9149559[/snapback] Det med Etner Sandman var så genialt.. Så mange ganger jeg har sett det live på DVD visste jeg at når "BOO!!" og fyrverkeriet kom skulle jeg hoppe som et helvete.. Ahh.. Så utrolig deilig da det kom Jeg og 4-5-6 andre lagde en stadig voksende liten moshpit under Battery tror jeg.. Så utrolig bra måte å få ut aggresjon på! Endret 26. juli 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 gøy med moshpit sammen med 4 andre gærninger men tilbake til konserten: bak meg trodde jeg det var en moshpit, men det viste seg at det var ca 10 folk som SLOSS over en trommestikke :!: ville helst ikke blande meg inn, ville nyte Metallica Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Når Lars sier takk etter Seek and Destroy i Danmark, da blir det faan meg liv!! Har ikke hørt så høy jubel på noen av sangene jeg har fra denne turneen.. Jeg har fra: Sverige, Danmark, England, Østerrike og Portugal. Ikke fra Norge enda.. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Herregud! Danskene tar jo nesten av før han rekker å snakke ferdig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hellas-gjengen er også helt sinnssyk. Vi nordmenn er nok ikke så vant til å lage liv på konserter som de er sørover i Europa. Det er bra trøkk i Oslo-publikum og, men vi falmer ift Athens. Der er en grunn til at så mange liveplater er tatt opp i Athen. For ikke å snakke om Sør-Amerika, de er gærne. Har tilogmed hørt black metal-konserter fra brasil som høres ut som publikum er på fotballkamp. Endret 26. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hellas-gjengen er også helt sinnssyk. Vi nordmenn er nok ikke så vant til å lage liv på konserter som de er sørover i Europa. Det er bra trøkk i Oslo-publikum og, men vi falmer ift Athens. Der er en grunn til at så mange liveplater er tatt opp i Athen. For ikke å snakke om Sør-Amerika, de er gærne. Har tilogmed hørt black metal-konserter fra brasil som høres ut som publikum er på fotballkamp. 9150858[/snapback] Dette er et meget godt eksempel på det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det var jo litt "juks", for publikumslyden er jo editert helt bort. Her er mye bedre eksempel på gærne sør-amerikanere Eller denne (allsang på en instrumental!) http://www.youtube.com/watch?v=mXCZvRNgLnI...related&search= Endret 26. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Haha. Hva faen. Noen som har sett vg-lista eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg