Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke så god i dansk, men her er hva Lars sa etter at de spilte Seek and Destroy;

 

Så vil jeg bare si: dere vet vi finner dere tilbake, norge, igjen! Se alle våre norske venner! Det har vært fire for lange år! Vi sees snart, Oslo, Norge, med en ny LP og en ny turnè neste år. Takk skal dere ha!!

 

Om de kommer tilbake, skal jeg skaffe meg billetter, no matter what :D

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så god i dansk, men her er hva Lars sa etter at de spilte Seek and Destroy;

 

Så vil jeg bare si: dere vet vi finner dere tilbake, norge, igjen! Se alle våre norske venner! Det har vært fire for lange år! Vi sees snart, Oslo, Norge, med en ny LP og en ny turnè neste år. Takk skal dere ha!!

 

Om de kommer tilbake, skal jeg skaffe meg billetter, no matter what :D

9142290[/snapback]

Samme her! :dribble:Uansett hva som skjer, så skal jeg dit.. Ingen tvil om det :D

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så god i dansk, men her er hva Lars sa etter at de spilte Seek and Destroy;

 

Så vil jeg bare si: dere vet vi finner dere tilbake, norge, igjen! Se alle våre norske venner! Det har vært fire for lange år! Vi sees snart, Oslo, Norge, med en ny LP og en ny turnè neste år. Takk skal dere ha!!

 

Om de kommer tilbake, skal jeg skaffe meg billetter, no matter what :D

9142290[/snapback]

Samme her! :dribble:Uansett hva som skjer, så skal jeg dit.. Ingen tvil om det :D

9142674[/snapback]

 

dere er ikke de eneste:P ^^,

men jeg er litt redd for å dra tilbake :O

etter en så bra konsert i år, så kan det jo faktisk bli litt nedtur til neste år om de ikke får det ENDA bedre :D

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg den eksakte tiden hvor han synger feil i Seek and Destroy? Av en eller annen grunn hører jeg det ikke :p

9141866[/snapback]

helt i starten. 1:05. han synger "scanning the scene out in oloso tight." eller noe sånt i stedet for "out in oslo tonight." så ler han selv et par ganger etter det.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg den eksakte tiden hvor han synger feil i Seek and Destroy? Av en eller annen grunn hører jeg det ikke :p

9141866[/snapback]

helt i starten. 1:05. han synger "scanning the scene out in oloso tight." eller noe sånt i stedet for "out in oslo tonight." så ler han selv et par ganger etter det.

9143469[/snapback]

 

Haha. Så sant så sant. Kuriositet det der.. :)

Lenke til kommentar

Eneste "bakdelen" er vel at man putter enda mere penger oppi Lars Ulrich sin allerede overfylte bankkonto. Fyren er så rik at han nesten trenger en bank for seg selv.

 

Tenk så mye de soper inn bare på royalties! Bandet skal ha penger hver gang EN låt spilles på radio, og de får et visst beløp for hver plate som selges også. De som står som låtskrivere på hver sang får ekstra penger i royalties. Det er sånn TONO opererer hvertfall. Når mitt ex-band ga ut EP, var det veldig viktig å fordele credits for låtene ut over alle i bandet, så alle skulle kunne få sin del av kaka. Vi fylte ut ett skjema hver der vi skrev opp låtnavn og låtskriver på hver låt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Fant noe fra 2001 (magasinkåring av rikeste metalband). Da var de ikke på turne engang.

 

#26: METALLICA

Net amount earned in 2001: $17.5 million

Sources of income:

Touring: $0

Recording: $14.7 million

Publishing: $6.6 million

Endorsements: $0.5 million

 

Says Rolling Stone: "Metallica have one of the best record deals in the business — essentially a profit-sharing agreement with their label, Elektra. When the band threatened to leave the label at the height of its career, Elektra gave Metallica an astounding royalty rate that amounts to nearly four dollars per album sold. That hefty rate truly pays off for a band such as Metallica, which had four of its records appear on the Billboard catalog charts during 2001."

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er bare fordi du er ute av trening. Stemmen min holdt helt til slutten, selv om det ble mye breking etterhvert.

9147922[/snapback]

 

Hehe, du er jo en erfaren konsertjeger da :)

 

Mistet vel ikke stemmen helt, men den ble dårligere og dårligere. Tror jeg var stum etter "I was born for dying" på Disposable Heroes, folk rundt meg så rart på meg, var ikke så mange som kunne den sangen :) Kanskje den beste på MOP.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...