Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd å lage "proffe" CD'er her, da? :p

 

Slik ble min (store bilder):

 

P1010303.jpg

P1010308.jpg

P1010307.jpg

 

Hehe, har kanskje litt mye tid om dagen :p Hadde det ikke vært for at CD'ene er uten label så hadde den vært ganske så perfekt.. Skulle kanskje hatt litt proffere papir, men samme det :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Husk på at

Why can't I print the labels correctly?

All the CD labels, tray inserts, and booklets are in Adobe Acrobat format (PDF). Please make sure you have Adobe Reader 6.x (available for free at http://www.adobe.com).

 

Please adjust your print settings in Adobe Reader as follows:

 

Page Scaling: NONE

Auto Rotate and Center: CHECKED

Du får valget om å endre de når du trykker på skriv ut/print-knappen :)

 

Hadde det samme problemet først jeg og, men fiksa seg så fort jeg gjorde det det står ovenfor :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Haakon*:

Syns ikke det ble perfekt.. Skulle nok gjort det bedre selv.

På baksiden av heftet ser man en hvit strek som det ser ut som ikke skal være der, ser ut som om du har klippet skjevt.

Også syns jeg hele booklet'et ble litt kort.. Kunne vært et par mm lengre..

Men kult da ;)

Fikk lyst til å gjøre det sammen, men også printe på cdene..

Lenke til kommentar
Haakon*:

Syns ikke det ble perfekt.. Skulle nok gjort det bedre selv.

På baksiden av heftet ser man en hvit strek som det ser ut som ikke skal være der, ser ut som om du har klippet skjevt.

Også syns jeg hele booklet'et ble litt kort.. Kunne vært et par mm lengre..

Men kult da ;)

Fikk lyst til å gjøre det sammen, men også printe på cdene..

9136319[/snapback]

Hehe, ja, men den hvite kanten er bare at man ser det fra en vinkel. Er klipt rett ;)

Bookletten er ikke noe lengre når man printer den ut.. Men den er nok litt kort, ja :/

 

Er nok ikke noe vanskeligere å gjøre det bedre, nei. Blei gjort på en liten stund i går kveld, men en 7 år gammel printer med vanlig papir i, og et par ustødige hender :p

 

Ja, printe på CD'ene blir nok stilig.. Men jeg ville valgt et annerledes coverdesign enn det de har på LiveMetallica. Om du legger label på CD'ene, og har slikt papir, betaler jeg gjerne litt + porto om du sender meg et par slike ark med coverart på :p

Lenke til kommentar

"Death in the air, stapped to the electric chair, I forgot the fucking words!"

 

"Our brains are on fire with the feeling to drink

And it won't go away until I drink all my beer"

 

Å ha evne til å gjere morosame ting live er det som gjer live til live. Å syngje feil gjer lite når 40.000 syng samstundes, det å fortsetje og late som ingenting eller lage ein liten vits av det er berre gøy.

Endret av noodles
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...