Hewitt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ja Ja - ca 57 kroner. Edit: Noes, too late! Endret 24. juli 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Noen som har prøvd å lage "proffe" CD'er her, da? Slik ble min (store bilder): Hehe, har kanskje litt mye tid om dagen Hadde det ikke vært for at CD'ene er uten label så hadde den vært ganske så perfekt.. Skulle kanskje hatt litt proffere papir, men samme det Endret 24. juli 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Av en eller annen merkelig grunn ble mine for små når jeg skreiv dem ut på jobben. Sikkert 90% av størrelsen eller noe. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Husk på at Why can't I print the labels correctly?All the CD labels, tray inserts, and booklets are in Adobe Acrobat format (PDF). Please make sure you have Adobe Reader 6.x (available for free at http://www.adobe.com). Please adjust your print settings in Adobe Reader as follows: Page Scaling: NONE Auto Rotate and Center: CHECKED Du får valget om å endre de når du trykker på skriv ut/print-knappen Hadde det samme problemet først jeg og, men fiksa seg så fort jeg gjorde det det står ovenfor Endret 24. juli 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Haakon*: Syns ikke det ble perfekt.. Skulle nok gjort det bedre selv. På baksiden av heftet ser man en hvit strek som det ser ut som ikke skal være der, ser ut som om du har klippet skjevt. Også syns jeg hele booklet'et ble litt kort.. Kunne vært et par mm lengre.. Men kult da Fikk lyst til å gjøre det sammen, men også printe på cdene.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ca. halve konserten fra Danmark er nå GRATIS! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Haakon*:Syns ikke det ble perfekt.. Skulle nok gjort det bedre selv. På baksiden av heftet ser man en hvit strek som det ser ut som ikke skal være der, ser ut som om du har klippet skjevt. Også syns jeg hele booklet'et ble litt kort.. Kunne vært et par mm lengre.. Men kult da Fikk lyst til å gjøre det sammen, men også printe på cdene.. 9136319[/snapback] Hehe, ja, men den hvite kanten er bare at man ser det fra en vinkel. Er klipt rett Bookletten er ikke noe lengre når man printer den ut.. Men den er nok litt kort, ja :/ Er nok ikke noe vanskeligere å gjøre det bedre, nei. Blei gjort på en liten stund i går kveld, men en 7 år gammel printer med vanlig papir i, og et par ustødige hender Ja, printe på CD'ene blir nok stilig.. Men jeg ville valgt et annerledes coverdesign enn det de har på LiveMetallica. Om du legger label på CD'ene, og har slikt papir, betaler jeg gjerne litt + porto om du sender meg et par slike ark med coverart på Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ca. halve konserten fra Danmark er nå GRATIS! 9136374[/snapback] Så fett :!: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjipern for danskene.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kjipern for danskene.. 9136692[/snapback] Enig! Stakkars.. Halve konserten vil de ikke få høre igjen :\ Hvis ikke noen tok opp da.. Eller filma.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Da blir det nedlasting av Danmark og Norge når jeg kommer hjem fra ferie :) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 måtte le når jeg hørte Hetfield synge feil i starten av seek and destroy. la ikke merke til det live. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Han kunne bare hatt nynna for min del. Like stort for meg uansett Han bommer mindre i år enn hva han gjort de siste åra, da Lenke til kommentar
noodles Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) "Death in the air, stapped to the electric chair, I forgot the fucking words!" "Our brains are on fire with the feeling to drink And it won't go away until I drink all my beer" Å ha evne til å gjere morosame ting live er det som gjer live til live. Å syngje feil gjer lite når 40.000 syng samstundes, det å fortsetje og late som ingenting eller lage ein liten vits av det er berre gøy. Endret 25. juli 2007 av noodles Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hmm.. jeg kjøpte FLAC filene fra Oslo konserten men, desverre er de DRM beskyttet så jeg får ikke brent de ut :O må jeg konvertere til noe annet eller? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hmm.. Det var da rart.. Står at de ikke har satt noen som helst begrensinger eller sperringer på filene.. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror heller at du mangler codec for å brenne det. Hvilket program bruker du? Jeg vet at mediamonkey støtter brenning av de fleste lydformater. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det står i FAQ at det skal gå fint å brenne dem ut. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kan noen gi meg den eksakte tiden hvor han synger feil i Seek and Destroy? Av en eller annen grunn hører jeg det ikke Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror heller at du mangler codec for å brenne det. Hvilket program bruker du? Jeg vet at mediamonkey støtter brenning av de fleste lydformater. 9141762[/snapback] hmm.. jeg bruker NERO... og det står at jeg ikke har tillatelse til å bruke filene :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg