Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du om det blir litt sånn som radioshowet i '97.. det derre "Don't Call Us, We'll Call You" -opplegget... Eller om de bare bare spiller random studio sanger!?

 

EDIT: ..det sto nå litt på hjemmesiden... Håper "pulling strings" betyr at de selv skal spille litt.. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Siden sier: "On Monday, July 23rd, Metallica takes over afternoon drive from 3-7PM. Metallica will be pulling the strings, tossing out the K-Rock playlist, and playing the songs they want to hear."

 

Tenker de bare sitter der, prater litt, spiller sangene de vil spille, og kanskje tar imot requests :)

Lenke til kommentar

Så utrolig stilig at de har lagt ut et proft cover-design til konserten! Skal laste ned etterpå! :D genialt konsept, dette!

 

Vet ikke om jeg skal laste ned i FLAC eller MP3.. Jaja.. Tar FLAC, så kan jeg konvertere over til mp3 etterpå.. Så har jeg begge deler :)

 

Edit: Skulle bare ønske at jeg hadde en mulighet for å få label på CD'ene :(

 

Edit 2: Leif ellerno xD

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Så utrolig stilig at de har lagt ut et proft cover-design til konserten! Skal laste ned etterpå! :D genialt konsept, dette!

 

Bra vet ikke om jeg skal laste ned i FLAC eller MP3.. Jaja.. Tar FLAC, så kan jeg konvertere over til mp3 etterpå.. Så har jeg begge deler :)

 

Edit: Skulle bare ønske at jeg hadde en mulighet for å få øabel på CD'ene :(

9129102[/snapback]

 

Hvis du har en vanlig fargeskriver, så kan du jo kjøpe slike ark som er beregna for det, kan du ikke? Man behøver jo ikke lightscribe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...