Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På konserten, det var vel ikke tilfeldig vis som så han karen i rødt og svart, som gaula ut: ROCK en ROOOOOOOOOLL ?

 

Noen som så en lav gutt med Metallica t-skjorte,og militær shorts?

9118267[/snapback]

 

Jo, tror jeg så deg... og tusenvis av andre gutter på din alder iført det noe unormale plagget metallica t-skjorte ;)

 

Jeg har ikke postet siden før konserten. Jeg sa det ville bli den beste dagen i mitt liv, kort oppsumert, det ble det!

 

MEN: Jeg har en venninde som påstod hardnakket at dem spilte the unforgiven, jeg har sett set listene i tråden her, og får ingenting til å stemme.

 

Men: Jeg husker at James sang: i labeled me, i labeld you... på konserten, correkt me if im wrong, men jeg mener det 100% at det ble spilt, og det hører hjemme kun i the unforgiven.

9118005[/snapback]

 

Det Unforgiven ble ikke spilt.. Du/veninna di som husker feil

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
metallica.png

Litt f*cka med den metallica logoen osv der da.. :\ Hvis du ser på sort fargen, så passer den ikke..

 

EDIT:

Fixa den for deg, tok 5 min.

Håper du bytter den ut ;)

post-69613-1185048207_thumb.png

9116356[/snapback]

Ah, takker! Så ikke det på skjermen min, mulig det er kontrasten. Skal bytte den ut! :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Noen som har sett videoen fra 15 juli, Helsinki?

Sønnen til Lars virker som en drittunge :p

9118604[/snapback]

 

 

link?

 

Har sangene fra oslo blitt lagt ut enda?

9118735[/snapback]

Du må registrere deg på metontour.com, som er gratis, og der finner du en sang + noe ekstra fra alle stedene. (unntatt Moskva som kommer i starten av uka)

Lenke til kommentar

Alle som er mere enn litt Metallica-fan VET at unforgiven aldri ble spilt på Valle Hovin.

Jeg har vært fan siden 1989, tro meg, de spilte den ikke.

Venninna di har enten vært på tung dop og innbilt seg låten, eller hørt den på vei hjem fra en pub. Alle uteplasser spilte bare Metallica hele dagen og kvelden, sånn at folk kunne ha "metallica-vorspiel" og kjøpe masse øl og mat. De spilte den "andre" klisselåten though, Nothing Else Matters.

 

De endret på setlista hver eneste konsert, så det nytter ikke å komme slengende med en setlist fra Hellas.

 

Får lasta ned fulle konserter fra metontour i MP3 eller FLAC (metallicalive.com) for skarve $10 :)

Vår konsert er bare ikke lagt ut enda.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Tipper det var 5000 lave gutter med t-skjorte og militærshorts der.

9119383[/snapback]

Men ikke som var like gammel som meg, og hadde brunt hår og gikk sammen med en som var ganske høy :p.

9119792[/snapback]

 

Nå er riktig nok du 3 år yngre enn han, men han er kort, brunt hår og gikk sammen med meg som er ganske høy ;)

Lenke til kommentar
Tipper det var 5000 lave gutter med t-skjorte og militærshorts der.

9119383[/snapback]

Men ikke som var like gammel som meg, og hadde brunt hår og gikk sammen med en som var ganske høy :p.

9119792[/snapback]

 

Nå er riktig nok du 3 år yngre enn han, men han er kort, brunt hår og gikk sammen med meg som er ganske høy ;)

9120069[/snapback]

Men har han halv langt brunt hår ? :p

Lenke til kommentar
Tipper det var 5000 lave gutter med t-skjorte og militærshorts der.

9119383[/snapback]

Men ikke som var like gammel som meg, og hadde brunt hår og gikk sammen med en som var ganske høy :p.

9119792[/snapback]

 

Nå er riktig nok du 3 år yngre enn han, men han er kort, brunt hår og gikk sammen med meg som er ganske høy ;)

9120069[/snapback]

Men har han halv langt brunt hår ? :p

9120255[/snapback]

 

Kanke si jeg har målt lengden på håret hans akkurat, men det går vel under halvlangt ville jeg tro.. :ermm::p

Lenke til kommentar
Tipper det var 5000 lave gutter med t-skjorte og militærshorts der.

9119383[/snapback]

Men ikke som var like gammel som meg, og hadde brunt hår og gikk sammen med en som var ganske høy :p.

9119792[/snapback]

 

Nå er riktig nok du 3 år yngre enn han, men han er kort, brunt hår og gikk sammen med meg som er ganske høy ;)

9120069[/snapback]

Men har han halv langt brunt hår ? :p

9120255[/snapback]

 

Kanke si jeg har målt lengden på håret hans akkurat, men det går vel under halvlangt ville jeg tro.. :ermm::p

9120272[/snapback]

Okey, greit :p. Det eneste jeg lurte på var om noen hadde sett meg, jeg sto ved tårnet, nesten under hele konsert..

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...