Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke det at det var James Hetfield som ble stoppet som er oppsiktsvekkende, ikke alle er jo fan av Metallica og vet hvordan allle i gruppa ser ut, men det jeg reagerer på er at en mann med et litt rart skjegg må vente på en flyplass fordi han er mistenkt for å være medlem av en terroristorganisasjon. Man trenger altså ikke å ha noen grunn til mistanke for å holde igjen en person, det holder at han "ser ut som en terrorist"? Det er jo diskriminering av verste sort. Nå er terrorisme noe av det verste som finnes i denne verden, men man skal likevel ikke holde på sånn. Jeg synes synd på alle de muslimene "som ser ut som terrorister", men som ikke er det ... tenk hvor mye de får gjennomgå, antakelig tør de vel knapt å vise seg på en flyplass.

Lenke til kommentar
Det er ikke det at det var James Hetfield som ble stoppet som er oppsiktsvekkende, ikke alle er jo fan av Metallica og vet hvordan allle i gruppa ser ut, men det jeg reagerer på er at en mann med et litt rart skjegg må vente på en flyplass fordi han er mistenkt for å være medlem av en terroristorganisasjon. Man trenger altså ikke å ha noen grunn til mistanke for å holde igjen en person, det holder at han "ser ut som en terrorist"? Det er jo diskriminering av verste sort. Nå er terrorisme noe av det verste som finnes i denne verden, men man skal likevel ikke holde på sånn. Jeg synes synd på alle de muslimene "som ser ut som terrorister", men som ikke er det ... tenk hvor mye de får gjennomgå, antakelig tør de vel knapt å vise seg på en flyplass.

9095461[/snapback]

 

Vi gidder ikke dra dette over i en politisk diskusjon, selv om jeg ikke kunne vært mer enig med deg.

 

At James ble stoppet var bare morsomt, noe jeg også tror han synes. Det var bare god PR for Metallica

Lenke til kommentar

Ser ut som om Valle Hovin konserten blir lagt ut på livemetallica.com i starten av neste uke :w00t:

 

The "Sick of the Studio" tour is now officially over . . . we had a blast on our European summer vacation! We know you're waiting for the second half of the tour’s shows and again, our apologies for slowing down here. But the good news is that everyone goes home tomorrow, and you'll see a lot of action this weekend . . . look for Wembley sometime on Saturday, the rest of the tour by early next week. Thanks for your patience!
Lenke til kommentar

Jeg har ikke postet siden før konserten. Jeg sa det ville bli den beste dagen i mitt liv, kort oppsumert, det ble det!

 

MEN: Jeg har en venninde som påstod hardnakket at dem spilte the unforgiven, jeg har sett set listene i tråden her, og får ingenting til å stemme.

 

Men: Jeg husker at James sang: i labeled me, i labeld you... på konserten, correkt me if im wrong, men jeg mener det 100% at det ble spilt, og det hører hjemme kun i the unforgiven.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...