Bone Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 ..sto også i VG, eller hvor det var, at de hadde en "nedeperiode" som de måtte hente seg opp igjen av... Jeg mener, WTF!? ..kan IKKE huske noen "nedetid" som gamlegutta måtte ha.. ..det var nå en av de tingene som trakk ned til en 5'er sto det.. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 ..sto også i VG, eller hvor det var, at de hadde en "nedeperiode" som de måtte hente seg opp igjen av... Jeg mener, WTF!? ..kan IKKE huske noen "nedetid" som gamlegutta måtte ha.. ..det var nå en av de tingene som trakk ned til en 5'er sto det.. 9090700[/snapback] Haha, ja - det var tilbakestående. Var enten i Dagbladet eller VG, de som sa at Rob sin solo var for lang og unødvendig. My ass. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nedetid ... altså at de ikke klarte å holde tempet oppe, eller noe i den duren.. det var det de mente, at "gamlegutta måtte ha en liten pause/rolig periode -siden de begynte å dra på årene" .. nedetid var kanskje et dårlig ord.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Dere har altså ikke annet å gjøre enn å kjefte på noen avisartikler? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Dere har altså ikke annet å gjøre enn å kjefte på noen avisartikler? 9090836[/snapback] Døtid. Folk venter på konserten (livemetallica), må ha noe å gjøre på i mellomtiden ^^ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Synes egentlig det er litt irriterende jeg.. det er jo et favorittband, og det å lese en anmeldelse etter en konsert man har vært på -som var knallbra, er ofte koselig, synes jeg.. og når da anmelderen bommer så totalt mye, som om han ikke har vært der i hele tatt, så blir faktisk jeg litt irritert.. i tillegg til han påstår at en bassolo var unødvendig -som de fleste MetallicA -fans ikke synes, regner jeg med, samt at de hadde en "rolig periode fordi de begynte å bli gamle" får meg til å rynke litt på nesen.. Litt sånn "Han skal ikke komme her og spre usannheter om mitt band!!" .. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nå beynner det å drøye med konserten da... har ikke kommet opp video fra Danmark heller. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg er helt sikker på at det er en god grunn til at den ikke er oppe enda.. Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er vel ikke det at vi kjefter på de som har skrevet avisartiklene - er vel mer at vi diskuterer omfanget av dem. Er jo en del ting som var feil, som det riktignok er lov å reagere på. Og dette er jo et diskusjonsforum, så det finnes ingen bedre steder å ta det opp på :-) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) ..forresten; De gratiskonsertene som er lagt ut på livemetallica -er de komplette? Hører på 2003 -konserten fra Florida nå, og Nothing Else Matters er kutta, og synes det er litt få sanger.. ..og jeg kan ikke huske at de har avsluttet med Enter Sandman noen gang.. EDIT: Konserten var i nærmere 2 timer, så den er kanskje ikke så kort allikevel, og jeg har ennå ikke hørt siste sangen, så vet ikke helt hva de sier der enda.. Nothing Else Matters er i hvert fall kutta.. Endret 17. juli 2007 av Bone Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 http://www.rosshalfin.co.uk/metallica/metallica19.php Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Godt å se gutta morer seg! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Denne høres ganske rå ut.. Fikk lyst til å kontakte han, men tråden er over 1 år gammel, så jeg regner med at han har solgt den nå :\ Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Denne høres ganske rå ut.. Fikk lyst til å kontakte han, men tråden er over 1 år gammel, så jeg regner med at han har solgt den nå :\ 9093286[/snapback] ...er vel verdt et forsøk Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Check out Kirk's new pair of socks Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis noen finner eller vet om noen bra Metallica fonter og/eller Sick of the studio font, så please spytt ut BTW: Noen som vet åssen jeg kan lage den blod effekten på Metallica skrift, som er på Oslo 10. July t-shirten, i Photoshop CS2? Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Haha, jeg hørte på radioen at James måtte vente i 1 time på flyplassen i London før han slapp gjennom sikkerhetskontrollen. Hvorfor? Personalet trodde han var et Taliban-medlem pga. skjegget... Alle må da vel kjenne igjen James Hetfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg