Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..sto også i VG, eller hvor det var, at de hadde en "nedeperiode" som de måtte hente seg opp igjen av... Jeg mener, WTF!? :blink: ..kan IKKE huske noen "nedetid" som gamlegutta måtte ha.. ..det var nå en av de tingene som trakk ned til en 5'er sto det..

9090700[/snapback]

 

Haha, ja - det var tilbakestående. Var enten i Dagbladet eller VG, de som sa at Rob sin solo var for lang og unødvendig.

 

My ass.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er litt irriterende jeg.. det er jo et favorittband, og det å lese en anmeldelse etter en konsert man har vært på -som var knallbra, er ofte koselig, synes jeg.. og når da anmelderen bommer så totalt mye, som om han ikke har vært der i hele tatt, så blir faktisk jeg litt irritert.. i tillegg til han påstår at en bassolo var unødvendig -som de fleste MetallicA -fans ikke synes, regner jeg med, samt at de hadde en "rolig periode fordi de begynte å bli gamle" får meg til å rynke litt på nesen.. Litt sånn "Han skal ikke komme her og spre usannheter om mitt band!!" ..

 

:)

Lenke til kommentar

..forresten; De gratiskonsertene som er lagt ut på livemetallica -er de komplette? Hører på 2003 -konserten fra Florida nå, og Nothing Else Matters er kutta, og synes det er litt få sanger.. ..og jeg kan ikke huske at de har avsluttet med Enter Sandman noen gang.. :ermm:

 

 

EDIT: Konserten var i nærmere 2 timer, så den er kanskje ikke så kort allikevel, og jeg har ennå ikke hørt siste sangen, så vet ikke helt hva de sier der enda.. Nothing Else Matters er i hvert fall kutta..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...