Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Den landet på bakken, og når jeg skulle plukke den opp oppdaget jeg at jeg var midt i en slosskamp om plekteret Men jeg vant, og nå ligger den foran på tastaturet mitt og venter på ramme Endret 15. juli 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Heldig! De kastet ikke plekter ut hvor jeg stod.. Overalt rundt meg, men ikke akkurat hvor jeg stod :| Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tøft. Selv greide jeg å karre til meg et Master of Puppets-plekter kastet fra Kirk. Jeg fikk det dog på den "enkle måten"; de foran meg hadde en kamp i lufta om det, plekteret landet på skulderen til han foran meg og jeg var fremme med en kjapp arm før de foran skjønte noe som helst. Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jøss, dere er heldige! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 et plekter fløy rett mot meg, jeg strakk ut armen for å ta imot, og den traff hånda mi, men spratt vekk! tror jeg skreik f*** så høyt at gutta selv hørte det Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fikk ikke plekter. Stod nok for langt bak. Men har jo to brukte Iron Maiden-plektere! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hører gjennom gamle Black Album. Har ikke hørt hele plata på årevis. Den er jo sinnssykt heavy. Skjønner godt at denne plata var gjennombruddet komersiellt. Alle låtene holder mål, selv de trege låtene som Unforgiven. Også har man monsterlåter som Wherever I may Roam, of wolf and man, dont thread on me, struggle within..kongeplate. Husker vi sto og ropte ANYWHERE og ANYWHERE I ROOOOOOOAM Endret 15. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Unforgiven er jo platas beste låt ^^. Så det så . Neida, "Metallica" (som det egentlig heter) er et av rockehistoriens største høydepunkt. Uten tvil. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jepp..! Var du der Alastor? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er egentlig greia med journalister.. det er greit nok at EN tar feil, men alle sammen!? Det er flere aviser som skriver at de spilte både The Unforgiven OG For Whom the Bell Tolls.. men, det gjorde de ta ikke.. Noen som har en god forklaring? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vi diskuterte det lenger bak i tråden. Jeg tror ingen her vet svaret og kan si det med sikkerhet, men jeg holder en knapp på at avisene har brukt den samme kilden (mest sannsynlig et nyhetsbyrå, men kan også være en annen kilde) og gått ut ifra denne, men så har kilden gjort feil med henhold til setlisten, mest sannsynlig tatt den fra et annet show. Og slik har disse feilene i mange aviser oppstått. Det holder jeg en knapp på, siden det er så mange som har skrevet akkurat de samme feilene. En annen mulighet som en annen nevnte tidligere kan være at avisene har "kopiert" litt av hverandre, men dette må i så fall gjelde de avisene som ikke gikk i trykken natt til onsdag, i og med at det for disse ikke ville vært mulig å se på andre anmeldelser. Så jeg holder en knapp på at det i denne saken er kilden som "fucked up". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var sikker på at de skulle spille Unforgiven da jeg så kassegitaren de satt på scena før de begynnte. Ble litt skuffa over at den aldri kom ut igjen da de tok den inn da, men fettebra konsert lell! To av kompisene mine fikk plekter. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skulle gjerne hørt Unforgiven sjøl jeg, men uansett så var det en utorlig opplevelse å få lov tl å oppleve gutta live. De som fikk tak i plekter har vært heldige, selv sto jeg alt for langt bak til å i det hele tatt ha muligheten til å få tak i noen av dem, men sånn er livet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var sikker på at de skulle spille Unforgiven da jeg så kassegitaren de satt på scena før de begynnte. Ble litt skuffa over at den aldri kom ut igjen da de tok den inn da, men fettebra konsert lell! To av kompisene mine fikk plekter. 9082707[/snapback] Hva brukte de egentlig kassegitaren til? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg vil bare minne om at kjøp og salg ikke er tillatt på forumet, en del innlegg er slettet. Edit: Det gjelder også korte innlegg som f.eks. "bah..." og innlegg som bare inneholder smileyer. Flere innlegg er slettet. Endret 16. juli 2007 av Rikky Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var sikker på at de skulle spille Unforgiven da jeg så kassegitaren de satt på scena før de begynnte. Ble litt skuffa over at den aldri kom ut igjen da de tok den inn da, men fettebra konsert lell! To av kompisene mine fikk plekter. 9082707[/snapback] Hva brukte de egentlig kassegitaren til? 9083894[/snapback] Metallica bestemmer som oftest setlisten rett før showet.. Jeg ville tro at de alltid setter opp gitaren, for rutineårsaker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hadde vært fett om konserten starta med å tenne på kassegitaren, sånn "fuck acoustic this is metal!" statement. Endret 16. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Metallica bestemmer som oftest setlisten rett før showet.. Jeg ville tro at de alltid setter opp gitaren, for rutineårsaker. 9085094[/snapback] Vel de pleier jo som regel å bruke den når de starter Nothing Else Matters også hoppe over på noe kraftigere etterhvert litt lenger ut i låten... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hører på opptakene fra Lisbon nå.. Er sinnsykt bra kvalitet! Gleder meg sykt til Valle Hovin kommer ut.. Kommer sikkert ut rett etter de er ferdig med Moscow konserten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 lasta ned athens-konserten, den er også veldig bra lyd på, og et sinnssykt publikum (det er det alltid i Hellas). Sjekker hver dag etter oslo-konserten til nedlasting, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg