Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

De har sluppet flere billetter til Stockholm på metclub og hva skjer da, jo ticnet.se tar kvelden for vedlikehold i det sekundet som jeg skal bestille 2 billetter (var jo ikke hjemme fra jobb før nå...) :wallbash::realmad:

Ja, ja opp 06.30 i morgen tidlig for å bestille et par billetter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, ser ut som de har fjernet metallica fra bilettservice :\

8004352[/snapback]

Det skjedde like før forhåndssalgt til metclub startet, det er vel for at ingen andre skal få bestilt. Det avsluttes vel kl. 15.00 i dag så da dukker det vel opp igjen vil jeg tro...

Lenke til kommentar

Det er fremdeles billetter igjen til Valle Hovin på metclub for de som har lyst...

Stockholm ser litt verre ut for min del :cry:, fremdeles billetter igjen, men det ser ut som om jeg må kjøre 20 mil minimum for å hente de i Tocksfors kanskje lenger hvis de ikke leverer de ut der, det var fryktlig uklart på sidene dems for å si det sånn og det tar jeg ikke kjangsen på, og de vil jo ikke sende de i posten på forhåndsbestillinger ser jeg. Så jeg får mobilisere han som skal være med på mandagen og se om han får bestilt når de åpner salget og se om de sender billettene hjem da...

Lenke til kommentar
Når jeg skal bestille på gec kommer jeg hit: http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...=106066&l=NO&C=

Er ikke det siden alle bruker, da? De kommer jo til å bli overbelasta eller noe, da :/

Noen annen måte å skaffe billetter på, eller funker det fint å kjøpe der mandags morgen klokka 9?

8010442[/snapback]

Du måtte ha meldt deg på nyhetsbrevet, men det er uansett for sent nå. Forhåndssalget er vel avsluttet....

Jeg ble ikke for sen :w00t::tease:

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det for å melde seg inn på metclub da?

Og hvis man bestiller gjennom metclub og/eller billettservice... hva er maks antall?

8010740[/snapback]

60$ for premium medlemskap som må til for å få bestilt, men det er for sent nå. Muligheten for forhåndsbestilling ble avsluttet kl. 15.00 i dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...