Loeve Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I was the only one who sang and screamed and after a while a man in front of me told me to shut up. He was so fed up hearing me singing,screaming and breathing down his neck and that he came to the gig to listen to a band and not screaming spectators..."HELLO?!! HAVE YOU EVER BEEN TO A METALLICAGIG" I said and the he slapped me in the face that fuck! Fy faen for en tulling!! Han skulle samlet en gjeng Metallica fans til å banke liv skiten ut av han.. Ble faen meg pissed off når jeg hørte det!! Selv merket jeg at folk ble litt irriterte når jeg brukte fingra som fløyte, men jeg dreit i det.. Det får de faen meg tåle på en Metallica konsert, ellers så får de flytte seg eller putte noe dritt i øra.. EDIT: Currently working on a video from Oslo. Should have that up later on today! Kilde: MetOnTour.com Gleder meg sykt! Noen som vet når audio opptaket fra Oslo kommer ut? Har lyst på det ass! BTW: Stockholm har skit vær! 9059831[/snapback] Vi får heller spandere på ham et par skiver så han kan holde seg hjemme neste gang , uten noen forstyrrelser Ble selv pent nødt til å fike til en idiot som var absolutt nødt til å synge Lyn-sanger, rope dritt i ørene til meg og andre rundt meg og dra meg i skjorta og gjøre grimaser under Creeping Death. Heldigvis dro kompisene han med lenger bak før sangen var ferdig. Drita unger = lose. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg sto rett til venstre for lydtårnet og det var ikke et problem der for å si det sånn, var jo til tider jeg slet med å høre Hetfield 9059512[/snapback] Fordi publikum sang så jævli høyt det 9059842[/snapback] Det var det jeg skulle fram til, var en kommentar til en av postene over om at det ikke ble sunget eller at det var dårlig liv i publikum. Men kunne jo ha qoutet for å gjøre det litt lettere Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det noen andre enn meg som verker i ben, rygg, hals, armer, stemme, gane, og resten av kroppen? Haha.. Har ikke vært så utsliti på LENGE.. Dritfett Stemmen er VIRKELIG fucked.. Eirik, jeg leste det der jeg også.. Syke folk egentlig er. Hadde det vært meg, hadde jeg enten gitt han et slag selv eller tilkalt en vakt ellns.. Sånne folk ødelegger konsertopplevelsen for andre! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Eirik, jeg leste det der jeg også.. Syke folk egentlig er. Hadde det vært meg, hadde jeg enten gitt han et slag selv eller tilkalt en vakt ellns.. Sånne folk ødelegger konsertopplevelsen for andre! 9059908[/snapback] Jeg hadde gitt han et slag tilbake med en gang jeg.. For oss to så tror jeg ikke det hadde vært noe problem(Oss to som er 185 høy og veier 85 kg ) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 ...Stemmen er VIRKELIG fucked.. 9059908[/snapback] Min og, det rareste er at den først ble det idag tidlig, mens den var helt fin og klar igår noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Konserten var driiiiiiiitrååå den. Ganske bra men var noen av fansen som irriterte skikkelig. Folk som bare brøt seg fram. Har svimerke på arma etter en eller annen tulling som stumpa siggen der, hadde jeg funnet den jæveln hadde jeg slått ham. Har også en svær kul i hue etter en tosk bak meg som Absolutt måtte hoppe og slå trommeslaga i lufta. Utenom det var det verdens feteste konsert. Him kunne vært mye bedre men utenom dem var alt "Top Notch" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Heh, jeg sto rett ved siden av en kar som hadde med emo-dama si. Hun var full av arr oppetter armene og så lettere vettskremt ut hele tiden, mesteparten av tida klamra hun seg fast i typen med sånn "å så synd på meg"-look i ansiktet. La merke til at hun mimet teksten på nothing else matters, men ellers sto hun og så nedover eller vendt mot typen sin. Han prøvde å synge med, tydeligvis overtalt dama til å bli med, men fikk liksom aldri sluppet seg løs siden hun klamra seg til ham konstant. Må ha vært plagsomt. Endret 12. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Eirik, jeg leste det der jeg også.. Syke folk egentlig er. Hadde det vært meg, hadde jeg enten gitt han et slag selv eller tilkalt en vakt ellns.. Sånne folk ødelegger konsertopplevelsen for andre! 9059908[/snapback] Jeg hadde gitt han et slag tilbake med en gang jeg.. For oss to så tror jeg ikke det hadde vært noe problem(Oss to som er 185 høy og veier 85 kg ) 9059951[/snapback] Ja, størrelsen min var faktisk veldig kjekk igår.. Følte jeg stod ganske støtt der under domino-effekten Har også en svær kul i hue etter en tosk bak meg som Absolutt måtte hoppe og slå trommeslaga i lufta. 9059986[/snapback] Å faen.. Du er ikke liten og har svart hår? Jeg tror jeg sa beklager Hehe.. Tviler egentlig at det var deg, men jeg hadde klappa også hadde en liten fyr stilt seg (eller så hadde jeg stilt meg..) ved siden av meg, og dunka han skikkelig i hode på veien ned med armene Følte meg dum^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kan ikke skjønne de som klager over at publikum ikke sang. Jeg stod i første bås og jeg hadde større problemer å høre James enn publikum flere ganger. Rundt meg sang de aller fleste (unntatt noen som stod bak ved gjerdet og bare nøt konserten). Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som vet hvor mange billettet som er solgt til Stockholm i dag? Lenke til kommentar
ingridmarie Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det var en helt fullkommen konsertopplevelse. Etter Iron Maiden konserten i Vallhall 21. November, trodde jeg at det var det beste jeg hadde opplevd. Bra, lyd, bra publikum og bra band. Men å se Metallica var noe helt annet. De smører til med flere av mine yndlingssanger, med knallbra lyd, engasjert og fantastisk publikum, fyrverkeri som lyste opp hele Valle Hovin og et ubeskrivelig bra show. Det beste med det hele var vel kanskje at Metallica selv var så engasjerte. Visst begynner de å bli gamle, men de er virkelig i toppform! Å se James så glad og oppmuntrende, var virkelig tøft! Han dro med publikum - han var helt RÅ! Hadde egentlig ikke helt sansen for Robert før, men etter denne konserten.. Wow, hvordan kan man unngå å ha respekt for mannen etter så fantastisk bra spill og show? Noen sier at Lars bomma en del - det hørte ikke jeg noe til. For meg var spillingen fullkommen, og jeg må også skryte av oppløsningen på storskjermene. For meg som er rimelig liten, var det knall bra å få sett dem tydelig. Det er en helt utrolig opplevelse å stå blant 40 000 Metallica fans og synge med til Metallicas beste låter. Stemningen kunne ikke vært bedre - og det tror jeg Metallica er enige i. De smilte, lo - de KOSTE seg! Det satte pris på oss, like mye som vi satt pris på dem. Som fan betyr det ihvertfall for meg, veldig mye at de lager et sånt show for oss, og inkluderer publikum på den måten. Dette var over alle forventinger. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg henger meg på frk. Ingridmarie her Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 ...Stemmen er VIRKELIG fucked.. 9059908[/snapback] Min og, det rareste er at den først ble det idag tidlig, mens den var helt fin og klar igår noen som vet hvorfor? 9059971[/snapback] Da var stemmebåndet ditt fremdeles varmt hvis man kan si det, så "stivner" det til dagen etter er jo bare muskler det også Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som vet om konsrten vil komme ut på dvd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som vet om konsrten vil komme ut på dvd? 9060729[/snapback] Det er det nok ingen som vet enda Hilsen Eirik FS Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 EDIT: Currently working on a video from Oslo. Should have that up later on today!Kilde: MetOnTour.com Gleder meg sykt! Noen som vet når audio opptaket fra Oslo kommer ut? Har lyst på det ass! BTW: Stockholm har skit vær! 9059831[/snapback] Går det ann å kjøpe cd fra konserten seinere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 EDIT: Currently working on a video from Oslo. Should have that up later on today!Kilde: MetOnTour.com Gleder meg sykt! Noen som vet når audio opptaket fra Oslo kommer ut? Har lyst på det ass! BTW: Stockholm har skit vær! 9059831[/snapback] Går det ann å kjøpe cd fra konserten seinere? 9060901[/snapback] Ikke CD, men du kan betale for å laste ned sangene fra konserten. Det koster 9.95$ for MP3 formatet. Det kommer snart, du kan forrhåndsbetale. Eirik_FS Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) EDIT: Currently working on a video from Oslo. Should have that up later on today!Kilde: MetOnTour.com Gleder meg sykt! Noen som vet når audio opptaket fra Oslo kommer ut? Har lyst på det ass! BTW: Stockholm har skit vær! 9059831[/snapback] Går det ann å kjøpe cd fra konserten seinere? 9060901[/snapback] Ikke CD, men du kan betale for å laste ned sangene fra konserten. Det koster 9.95$ for MP3 formatet. Det kommer snart, du kan forrhåndsbetale. Eirik_FS 9060919[/snapback] For hele albumet da, regner jeg med? edit; må man være medlem av metclub for å få kjøpt? Endret 12. juli 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 omaro: Live fra konserten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 omaro: Live fra konserten? 9060933[/snapback] Jepp Dette er Eirik_FS, ikke Omaro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg